www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Jednostki obleznicze

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Modowanie
Autor Wiadomość
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:12, 09 Sty 2009    Temat postu: Jednostki obleznicze

Ten mod odblokowuje w grze :
Drabina u Nordow - dostepna u robotnikow, niestety niemozna jej wybudowac.
Wieza obleznicza w Klanie Smoka - dostepna w Warsztacie ( jest tez mozliwy zakup wiezy przed startem misji)
Brachiozaura oblezniczego ( "siege") u Pustynnych Jezdzcow- dostepny w zagrodzie duzych dinozaurow

Jednostki obleznicze nie maja opisow jak inne jednostki.

Jednostki pierwotnie odblokowal Trice i zrobil wersje dla BP, ja zrobilem wersje dla 1.0

Mod jest do wersji 1.0
[link widoczny dla zalogowanych]

Link do wersji z BP ( link jest w 1 poscie)
[link widoczny dla zalogowanych]

Sposob instalacji
Ten sposob istalacji nie nadpisuje plikow gry, bo polega na korzystaniu z nowego skrotu, wiec bezproblemowo mozna wrocic do wersji gry bez tych jednostek, uzywajac starego skrotu do gry.
Rozpakowac archiwum i pliki beda w odpowiedniej strukturze katalogow, ktora nalezy skopiowac do Paraworld\Data, prawidlowa sciezka do nowych plikow powinna wygladac tak
Paraworld\Data\Info\siegeunits.info
Paraworld\Data\siegeunits\

W wersji dla BP wystepuje nazewnictwo enablesiegeunits, dlatego
Paraworld\Data\Info\enablesiegeunits.info
Paraworld\Data\enablesiegeunits


By mod dzialal nalez zrobic nowy skrot (tak samo jak sie recznie robi skrot do BP)
Wpis "element docelowy musi sie konczyc -enable siegeunits
na przyklad do wersji 1.0
Paraworld\bin\Paraworld.exe -enable siegeunits

Przyklad dla wersji z BP (tak jak widzicie w tej wersji musi wystapic podwojnie slowo enable)
ParaWorld\bin\Paraworld.exe -enable boosterpack1 -enable enablesiegeunits


i uruchamiajac skrot beda dostepne jednostki obleznicze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Pią 13:11, 09 Sty 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:01, 09 Sty 2009    Temat postu:

A co robią jednostki oblężnicze ? Pozwalają na przejście nad murem bez niszczenia go czy pozwalają na podjechanie pod mur jednostkom bez obrażeń ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Pią 17:01, 09 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:03, 09 Sty 2009    Temat postu:

Wg. nazwy powinny pomagac przy atakowaniu murow czy bazy, ale te jednostki niezostaly dokonczone przez SEK, wiec np. drabina jest bezuzyteczna, bo nie mozna jej wybudowac. Brachiozaur walczy w walce bezposredniej i nie ma mozliwosci transportu. Wieza z klanu smoka ma mozliwosc transportu, ale nie moze atakowac.
W praktycznej grze moga byc bezuzyteczne, ale mozna sobie je odblokowac i zobaczyc jak wygladaja, pewnie chcieli jakos je wykorzystac, ale zmienili pomysl.
Bo w sumie role jednostek oblezniczych w grze spelniaja mamut z balista, brachiozaur z katapulta czy smoczy czolg. Bo swoim dalekim zasiegiem zniszcza mury bez ostrzalu z wiez, przynajmniej w wiekszosci przypadkow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:17, 09 Sty 2009    Temat postu:

A jakie ma parametry brachio ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:31, 09 Sty 2009    Temat postu:

Takie jak zwykly, 3000 zycia(energii) i 50 ataku obszarowego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Modowanie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin