www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Pytanko [ Sura z metin2]
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Modowanie
Autor Wiadomość
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:22, 25 Kwi 2009    Temat postu:

Ej a da się zrobic takie coś ?: Jednostka, np. Tyranozaur tytan, kopiujemy wszystkie jego pliki, tekstury, itp. Czy dzięki temu będę miał 2 takie same jednostki ? Bo wtedy na dowolne rzeczy można zmienic jakąś jednostkę, a nie co chwila szukac różnych rzeczy w edytorze i je zmieniac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:01, 29 Kwi 2009    Temat postu:

Szyszunia00800
Moze sie pochwalisz jak Ci wyszla modyfikacja? Ciekawi mnie jak to wyszlo. Umiesc screena z gry lub sama teksture gdzie w necie.

SEAS
Chodzi Ci o takie zdublowanie "plikow" jednostki, by modyfikujac klona, oryginal nie ulegal zmianom? Nie czytalem by ktos to probowal zrobic ani czy to mozliwe. Ale problemem byloby chyba modele jednostek, bo sa one zakodowane, a moga tez zawierac informacje z jakich tekstur maja korzystac. Czyli teoretycznie modyfikujac klona, tekstury oryginalu tez sie zmienia, ale wiekszosc danych w Techtree bylaby juz niezalezna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:56, 29 Kwi 2009    Temat postu:

Cytat:
Chodzi Ci o takie zdublowanie "plikow" jednostki, by modyfikujac klona, oryginal nie ulegal zmianom?


Tak

A skąd pobrac Paint Net. i gdzie go wgrac/umieścic ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szysz
Encyklopedysta


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: POLE BITWY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:26, 30 Kwi 2009    Temat postu:

Niestety nie moge pokazać jak mi wyszło, bo zastąpiłem pliki starymi. Ale uwież mi, gdybyś to zobaczył to szczęka by ci opadła. Jak mówiłem, textura którą zedytowałem masakrycznie wyglądała Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:22, 02 Maj 2009    Temat postu:

Szyszunia00800
Przynajmiej masz doswiadczenie jak zmieniac teksture Smile

SEAS
Nie umiesz sam znalezc "Paint net"? Slyszales o wyszukiwarkach internetowych jak google? Wpisujesz nazwe programu i odrazu masz wiele wynikow skad pobrac.
[link widoczny dla zalogowanych]
(Przeczytaj tez co napisali pod Uwaga!)
Sciagniesz zipa, ktorego nalezy rozpakowac, i bedziesz mial plik Paint.NET.3.36.exe, ktory instalujesz jak zwykly program. Mozliwe, ze bedziesz musial zainstalowac .NET Framework 3.5 SP1 (free download from Microsoft)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:57, 03 Maj 2009    Temat postu:

Och, sorki, zupełnie nie pomyślałem o Google, dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
junior654321
Megaloceros


Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:09, 10 Mar 2010    Temat postu:

nie mam pojęcia sam sie ucze jak to zrobić ale mam jedną rade szperaj a znajdziesz ja
szukałem dobrach modów do gta szukałem szukałem i znalazłem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Modowanie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin