Autor Wiadomość
stx123
PostWysłany: Wto 19:52, 16 Lis 2010    Temat postu:

ale teraz se ściągnołem bp i jest error taki sam jak w edytorae map Cool Cool
Foltest_I
PostWysłany: Śro 15:07, 20 Paź 2010    Temat postu:

No to szanse na grę masz malutkie.
stx123
PostWysłany: Wto 20:31, 19 Paź 2010    Temat postu:

aha.tylko ja niemam bp i seasmoda.



----------------------------------------------------------------------------------------
Tomeis
PostWysłany: Wto 17:17, 19 Paź 2010    Temat postu:

Portami trzeba się zając jeżeli łączysz się z internetem przez router lub switch czyli łącze internetowe dzielisz z kilkoma osobami.
Jak się nie wprowadzi to ma się utrudnione granie w multi, np. hostowanie gry.

Ja nie mam zbyt wielu czasu na granie w multi.
Zresztą, na tym forum wiele osób gra z Boosterpackiem lub Seasmodem.
Więcej szczegółow pod tym linkiem.
http://www.paraworld1.fora.pl/ogolnie,1/rozne-rzeczy-rozbudowujace-gre,635.html
stx123
PostWysłany: Wto 13:00, 19 Paź 2010    Temat postu:

troche tego nie rozumiem.
a byś zagrał przez sieć tomeis

----------------------------------------------------------------------------------------
Tomeis
PostWysłany: Nie 21:53, 09 Mar 2008    Temat postu: Porty do multiplayera

Tlumaczenie z http://www.myskulls.com/en/info/ports/
Informacja o portach jest tez w pliku readme.txt
By grac w Paraworld przez siec moze sie okazac, ze trzeba odblokowac i/lub przekierowac porty (forward port) w firewallu, routerze czy innych urzadzeniach.
Na plytce z gra jest plik, ktory sam ustawi prawidlowo firewall Windowsa.

Poniewaz trudno trafic na dostepnych graczy w multi, lepiej sie umowic wczesniej z kims do testowania by sprawdzic czy ustawienia sa ok.

TCP 28910
UDP 27900
UDP 27901
UDP 29910
UDP 45000
UDP 45010
UDP 56000-65000

By uruchomic dedykowany serwer, trzeba tez odblokowac ten port

TCP 1177 (domyslny port dedykowanego serwera)

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group