www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Jak zabić nieumarłego wojownika??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Single player
Autor Wiadomość
Gość
Gość





PostWysłany: Śro 16:41, 05 Lis 2008    Temat postu: Jak zabić nieumarłego wojownika??

Pomocy. Wybiłem żywych trupów i nie wiem jak dostać się do valhali.
Powrót do góry
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:21, 05 Lis 2008    Temat postu:

Jak masz kłopot z przejściem misji to opisz go dokładnie. Jesteś przy tym, jak horda nieumarłych wojowników atakuje twoje miasto ? Najpierw musisz ich wybić, potem musisz zaprowadzić Cole'a, Belę, Stnię i Kleemana do jednego miejsca na pułnocy, oznaczonym znakiem zapytania, łatwo je znaleźć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
Gość





PostWysłany: Śro 19:56, 05 Lis 2008    Temat postu: Jak zabić nieumarłego wojownika??

Wybiłem tych umarlaków i ciągle w meni zadania było polecenie "zniszcz/zabij nieumarłego wojownika". Kręciłem się po całej okolicy, wybiłem wszystko co się ruszało(nawet na wyspie zlikwidowałem gniazdo). Nie mogłem otworzyć przez to przejścia do walhali.
Powrót do góry
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:36, 05 Lis 2008    Temat postu:

Czyli nie doszłeś do tego pytajnika ? Hmm, bo jak do niego dojdziesz to automatycznie cię przenosi na ścieżkę do Valhali
Przed chwilą musiałem znowu przejść tą misję, z kodami, w 10 min. Musisz zabić tych umarlaków, a potem ci takie kółko na mapce wyświetla, i musisz tam zaprowadzić Cole'a, Belę, Stinę i Kleemana. U mnie przenosi na ścieżkę do Valhali


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
Gość





PostWysłany: Śro 22:03, 05 Lis 2008    Temat postu:

No jest ten pytajnik koło cmentarza ale nic się nie dzieje. Zerknę jeszcze raz.
Powrót do góry
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:44, 06 Lis 2008    Temat postu:

Musisz ich wszystkich czterech tam zaprowadzić !!! Po tym jak ich zaprowadzisz gra cię przenosi na ścieżkę do Valhali

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
Gość





PostWysłany: Czw 14:41, 06 Lis 2008    Temat postu:

już Smile dzięki za rady !! zrobiłem jak mówiłeś i dało rade Smile
Powrót do góry
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:08, 06 Lis 2008    Temat postu:

Proszę bardzo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Diabeł
Gość





PostWysłany: Pią 17:03, 26 Lis 2010    Temat postu: Do Zabijaka i SEAS

Podobno jak cie przeniesie gre do walchali wszystkie twoje budynki sa skasowane i naleza do innego plemienia (NEUTRALNY) tylko bohaterowie cci zo0stajha a Kleeman bedzie zdrajca
Powrót do góry
Szysz
Encyklopedysta


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: POLE BITWY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:37, 30 Lis 2010    Temat postu:

Diabeł
1. Nie zdradzaj spojlerów!
2. Wszyscy to tutaj wiedzą -.-


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Geosaurus
Treser raptora


Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Gdzie czas łączy się z przestrzenią

PostWysłany: Sob 12:13, 05 Mar 2011    Temat postu:

Skoro to wiadomo, to żeby problem z nieumarłymi zniknął to nalezy całą armię przerzucić do świątyni, a bohaterami zaczekac przed ostatnim lewitującym kamieniem i poczekać, aż żołnierze zrobią swoje. Żaden trup nie ucieknie, a herosi bedą mieli bezpieczna drogą do świątyni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wybraniec
Wojownik


Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:44, 18 Maj 2011    Temat postu:

yy a może ktoś ma filmik jak to przejść i jak zainstalować kody i mody do paraworld i gdzie je wkleić żaby działały bo po opisach niczego nie kumam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Single player Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin