www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Misja 9

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Single player
Autor Wiadomość
Wojts
Megaloceros


Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:30, 29 Lip 2008    Temat postu: Misja 9

I znowu mam pytanie - jestem teraz w dziewiątej misji, gram oczywiście Klanem Smoka a ponieważ za dużo o nim nie wiem jestem pełem wątpliwości. Może wyjaśnie to w punktach:

1. Czy mieszkańcy plemienia "Klan Smoka" mają coś w rodzaju chatki lub namiotu czy trzeba za każdym razem budować nowe centrum żeby zwiększyć limit jednostek?
2. Po dojściu do 3 epoki nie ma możliwości przejścia do czwartej - poprostu nie ma ikony której używa się do tego celu - czy to normalne?
3.Ile jest tak wogółe misji w całej grze.

PS. Gdzieś nawet chyba na tym forum natknołem się na opis misji 4.2 Zima w piekle. O ile się nie myle 4 misja nosi tytuł koczownicy. Nie wiem o co z tym chodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:14, 29 Lip 2008    Temat postu:

1.Klan Smoka nie ma nic w stylu chatki, ale każde nowe centrum dodaje
Limit Ludności + 15 czyli wystarczą 4 centra
2.W 1 misji też nie można przejść do 4 epoki, w 4 misji też, i w tej misji też tak jest bo w tych misjach się gra poraz pierwszy danym plemieniem, więc to normalne
3.Misji w grze normalnie jest 16, chyba że zainstalujesz Boosterpacka i wtedy dochodzą 3 nowe misje
4.Misja 4.2 To Zimny Dzień w Piekle i żeby zagrać w tą misję musisz mieć zainstalowanego Boosterpacka.
5.Ponieważ Boosterpack dodaje Kleemana i Leightona, który jest w 15 misji, misje; 4.1, 4.2, i 4.3 będą miały związek z Nimi.
6. Oto krótki opis tych trzech misji; W misji 4.1-Adwokat Diabła trzeba Nordami z Leightonem na czele trzeba dotrzeć Nim i 20 Miotaczom Ognia dotrzeć do Transportowca, lecz na tej drodze są 2 potężne twierdze, Nordów i Pustynnych Jeźdźców. W misji 4.2 Trzeba Kleemanem szukać run, otwierać wrota itp. Na końcu tej misji jest Awatar, jednostka mająca 20000 energii i 200 ataku ze zniszczeniami obszarowymi. W misji 4.3 gra się Klanem Smoka i trzeba Kleemanem pójść do kilku ramp rakietowych lub zaprowadzić jakąś jednostkę do rogu u Nordów Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:31, 29 Lip 2008    Temat postu:

SEAS dobrze napisal, a jak jestes zainteresowany Boosterpackiem to tutaj masz wiecej szczegolow, skad go sciagnac itd.
http://www.paraworld1.fora.pl/ogolnie,1/paraworld-boosterpack-pl,3.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojts
Megaloceros


Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:57, 30 Lip 2008    Temat postu: Misja 9

Mam jeszcze jedno małe pytanie 1 do 4 misji gra się Nordami potem przez 4 kolejne Pustynnymi Jeźccami logiczne by było gdyby grało się Klanem Smoka do 12 bo przecież zrobiło by się nim też 4 misje i gra by się skończyła na 12 misjach no ale jakim plemieniem będzie grało się od 12 do 16 - czy może będzie można samemu wybrać plemie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:21, 30 Lip 2008    Temat postu:

Tak, w dalszych misjach mozna wybrac ktorym plemieniem chcesz grac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojts
Megaloceros


Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:57, 31 Lip 2008    Temat postu: Misja 9

Ja kiedyś przez tą grę dostane nerwice - teraz jednostkie nie chcą mi włazić do transporterów a przecież tej misji bez transporterów się nie przejdzie. Miał ktoś kiedyś podobny problem? Chodzi o to że gdy klikne na transporter w celu wprowadzenia tam jednostki ona podchodzi ale nie włazi zupełnie tak jakby transporter był załadowany a przecież nie jest. :evil:

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paraworld
Megaloceros


Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:58, 31 Lip 2008    Temat postu:

miałem ten sam problem ale kiedys weszli

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:16, 31 Lip 2008    Temat postu:

Też miałem taki problem ale stworzyłem nowego transportowca i wchodziły Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:23, 31 Lip 2008    Temat postu:

Ja takiego bledu nie mialem(lub nie pamietam go). Mialem cos na odwrot w misji 4.3 z boosterpacka, dinozaur transportowy widoczny byl jako zaladowany, a jednostki ktore wg gry byly zaladowane chodzily za tym dinozaurem:).

Moze sprobuj zapisac i wczytac gre? Lub jeszcze ponownie uruchomic gre po zapisie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Czw 17:24, 31 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binek11
Wojownik


Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:41, 25 Paź 2008    Temat postu:

Błagam wiem że nie na temat ale błagam dajcie mi sav'a do tej misji kiedy trzeba np zbudować wieżę przy samolocie bo jak tylko dojdę to już dead.
Błagam dajce!! Ja dam pochwałę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragonisa
Kentrozaur


Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 16:38, 25 Paź 2008    Temat postu:

Binek11 - Sam se zrób seva.... Ściągnij Edytora Map, edytuj i graj... A ja Ci nie działa - Nowy komputer.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:36, 25 Paź 2008    Temat postu:

Dragonisa
Edytor map sluzy do zmieniania map a nie sejwow (chociaz mozna by sprobowac). Nie wiem czy zauwazylas, ale Binek11 ma problemy z uzywaniem edytora oraz wlaczeniem kodow, wiec by miec ulatwione przejscie misji musi polegac na kims innym.

Bienk11
Jak masz problem przezyc natarcie wroga przy obronie samolotu i pasa startowego to zbuduj wiecej wiez oraz podstaw pulapki na drodze do wzgorza z samolotem. Budowanie pulapek lepiej zaczac nim gra uaktywni ataki.
Tutaj masz sejwa z surowcami i tytanami z poczatku misji. Nim wgrasz sejwa sprobuj z stawianiem pulapek.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binek11
Wojownik


Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:51, 26 Paź 2008    Temat postu:

Wielkie dzięki Tomeis i jak powiedziałeś kody niemożna zrobić żeby pokazywać ukryte pliki i foldery, a edytor jak chce edytować np.: save to pokazuje się pasek który się ładuje do ćwiartki i nie chce wcale ruszyć dalej.

Co robić!?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Binek11 dnia Nie 7:51, 26 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:22, 26 Paź 2008    Temat postu:

Co do kodów to do ukrytego foldera możesz wejść poprzez wpisanie całej ścieżki dostępu do danego foldera, ale o tym już pisałem w temacie o kodach.
Mi też sie edytor "zacina" w tym miejscu, możesz spróbować z wyłączeniem programów działających w tle jak antywirusy, firewalle / internet możesz też odłączyć dla bezpieczeństwa kompa, gdy będzie bez ochrony./ Możliwe, ze lepszy kompy nie mają z tym problemów, ale nikt tego nie testował.
Zdarza się, że edytor chodzi dobrze, a potem pojawiają się problemy w czasie ładowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Single player Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin