www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Dodatkowe jednostki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Modowanie
Autor Wiadomość
Konserwant1
Wojownik


Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Z grzbietu tyranozaura! c(:
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:34, 27 Paź 2011    Temat postu: Dodatkowe jednostki

Czy jest możliwość stworzenia dodadkowej jednostki (np. drugiego wojownika), aby była traktowana jako inna jednostka do wyprodukowania w koszarach i do wybrania w mojej armii? Tak, żeby był do zrobienia zwykły wojownik oraz drugi, który będzie miał statystyki takie, jakie ja wybrałem. Question Question Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:12, 27 Paź 2011    Temat postu:

Dodatkowej, za dużo dWink [Poprawiłem nazwę tematu]
Da się, ale wymaga to zdublowania wpisu wojownika w techtree i nazwania go po innym ID np warriorek
Wtedy trzeba dopisać do budynku produkcyjnego nową jednostkę.
Nie wiem co trzeba zrobić by ulepszenia podstawowej jednostki działały na nową jednostkę(gdzieś w techtree to jest)
Zmodyfikowaną broń też musiałbyś zdublować, bo inaczej podstawowa jednostka będzie ją miała(kategoria users).
Za listę jednostek dostępnych w ekranie "jednostki i surowce za punkty" ważny jest plik PointBuyCosts.txt


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konserwant1
Wojownik


Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Z grzbietu tyranozaura! c(:
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:04, 30 Paź 2011    Temat postu:

Podwoiłem szamana w linijce aje_shaman_3, zmieniłem ID, podwoiłem aje_shaman,przypisałem go do aje_rodeo, zmieniłem ID na to samo. Podwoiłem aje_bow_b, c, d, e i zmieniłem damage, defense, rangeddefense, user ustawiłem na ID sklonowanego szamana, czyli aje_arhip. Ustawiłem opis, który napisałem w plikach w locale/pl/texts/help/ H_aje_produkte, obrazek cały czas ten sam, co szaman. Wstawiłem moją jednostkę w NewPointBuyCosts.txt i odpaliłem moda. W mojej armii, wybierając stworzoną przeze mnie jednostkę, zauważyłem, że nie ma ona obrazka (był, ale cały szary), opisu, ani nazwy. Jednak mogłem go wstawić do mojej armii na ten poziom, który wybrałem za 200pkt. Po włączeniu gry mojej jednostki nie było!!! (W kontrolerze armii pusto, postaci też nie widziałem). Nie wiem, jak temu zaradzić.HELP

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
opisałem wszystko, co zrobiłem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Konserwant1 dnia Nie 0:08, 30 Paź 2011, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:14, 30 Paź 2011    Temat postu:

Edytowany plik help musi byc w tym samym "modzie" co edytowany techtree.
Bo bp i mody rowniez maja swoje wersje help"ow, podana przez ciebie sciezka wskazuje na podstawowa gre. Wiec jesli edytowac techtree z innych wersji to obrazka nie bedzie jak i nazwy.

Nie robilem nigdy dubla jednostki wiec nie wiem co zle zrobiles, ale jak umiescilbys gdzies swoje zedytowane pliki(spakowane) do sprawdzenia to moglby to sprawdzic. Jak znasz angielski to mozesz sprobowac zapytac sie o to na [link widoczny dla zalogowanych] o to.
Przy edycji techtree trzeba uwazac bo nawet 1 zle wstawiona spacja moze powodowac problemy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konserwant1
Wojownik


Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Z grzbietu tyranozaura! c(:
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:56, 31 Paź 2011    Temat postu:

OK, już uporałem się z problemem, ale kiedy produkuję moją jednostkę w koszarach, to ona jest zwykłym szamanem, a ja ustawiłem jej, że powinna mieć łuk, umieć walczyć itd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:09, 01 Lis 2011    Temat postu:

Mógłbyś w skrócie napisać jak rozwiązałeś problem z niewidocznym szamanem?
A jak kupujesz za punkty to nadal masz swojego szamana? A w techtree pod "result" w budynku produkcyjnym zmieniłeś ID na nowego szamana?(tam też można zmienić koszt produkcji)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konserwant1
Wojownik


Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Z grzbietu tyranozaura! c(:
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:38, 01 Lis 2011    Temat postu:

Tomeis

Chodzi o niewidocznego szamana z kontrolera, czy z gry?
Jeśli z gry, to w techtree zmieniłem parę cyferek. (Chyba visibillity = '1' i duration = 81)
ale nie sądzę, aby to to dało jakieś zmiany. W mojej armii wciąż problemem jest wybranie jednostki, ale dałem radę zrobić go w koszarach, bo tak go ustawiłem. Chciałem się już poddać, zacząłem grać PJ, zbudowałem koszary, a w nich mogłem wyprodukować tego szamka! Kiedy kupuję za punkty, to go nie mam.
W techtree pod "result" nie zmieniałem ID i może to jest ten cały problem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konserwant1
Wojownik


Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Z grzbietu tyranozaura! c(:
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:17, 05 Lis 2011    Temat postu:

Zmieniłem "result" na odpowiednie ID, no i klops. Smile

Stworzoną jednostkę mogę wyprodukować w koszarach, lecz dokładnie w czasie końca produkcji (jednostka ma wyjść z koszar) wysypuje się gra. WTF?!
Nie wiem jak mogę sobię poradzić z tym problemem.

Nie spodziewałem się takich trudności w moddingu Paraworld.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:37, 06 Lis 2011    Temat postu:

Hmm, napisałeś, że przed zmianą id w result mogłeś go wyprodukować, więc sprobuj cofnąć zmiany.
A duration = '10' i visibility = '0' to odpowiednio raczej czas produkcji i widocznosc w menu, gdzie 0 to widoczne, 1 niewidoczne.

Jak znasz angielski to napisz na [link widoczny dla zalogowanych] bo tam sa osoby co robily nowe jednostki np. funmode.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konserwant1
Wojownik


Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Z grzbietu tyranozaura! c(:
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:54, 07 Lis 2011    Temat postu:

Kiedy zostawiam "result", wtedy jednostka jest zwykła. Chodzi o statystyki, broń, funkcje, a nawet skuteczność.




EDIT: Niestety im bardziej posuwam się w moddingu, tym więcej problemów napotykam, nadal nie znając odpowiedzi na poprzednie.
Myślę, że narazie dam spokój sobię z moddingiem, aby "oczyścić swój umysł" oraz "otrzymać oświecenie i natchnienie".

Może jeszcze kiedyś do tego wrócę...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Konserwant1 dnia Pon 15:00, 07 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Modowanie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin