www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

"Skorpion" i jednostki obleznicze

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Modowanie
Autor Wiadomość
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 2:08, 09 Sty 2009    Temat postu: "Skorpion" i jednostki obleznicze

[link widoczny dla zalogowanych]

Mod przenosi Skorpiona Klanu Smoka do garażu SEAS, więc można wyprodukować skorpiona w SEAS.
!!Nie jest to skorpion z 16 misji, dlatego to "skorpion" w cudzyslowiu.
Pliki do wersji gry 1.0 ( bez boosterpacka).
Nie wiem co sie stanie jak zastosuje sie go razem z boosterpackiem.


Klan smoka NIE moze kupic skorpiona przed startem misji, ale jak uzyje "profil", gdzie sa juz zakupione jednostki, to moze jednak miec skorpiona.
Skorpiona mozna wyprodukowac TYLKO w garazu SEAS, koszt 7000 kazdego surowca i trzeba miec 5 epoke. Cechy : Atak 500, energia(punkty zycia) 42500, kazdy pancerz 30.

Odblokowane sa tez jednostki obleznicze.


Sposob instalacji
Ten sposob istalacji nie nadpisuje plikow gry, bo polega na korzystaniu z nowego skrotu, wiec bezproblemowo mozna wrocic do wersji gry bez tych jednostek, uzywajac starego skrotu do gry.
Rozpakowac archiwum i pliki beda w odpowiedniej strukturze katalogow, ktora nalezy skopiowac do Paraworld\Data, prawidlowa sciezka do nowych plikow powinna wygladac tak
Paraworld\Data\Info\skorpion.info
Paraworld\Data\skorpion

By mod dzialal nalez zrobic recznie nowy skrot (tak samo jak sie robi skrot do BP)
Wpis "element docelowy musi sie konczyc -enable skorpion
np.
Paraworld\bin\Paraworld.exe -enable skorpion

Co do tekstur Skorpiona to bede probowal je zmienic by byly podobne do skorpiona z 16 misji. Najprawdopodobniej trzeba zmienic ninigi_products_(0512).dds w Paraworld\Data\Base\Texture\Items,
ale tam chyba sa tekstury do wszystkich mechanicznych jednostek Klanu Smoka, to zajmie mi troche czasu. Jesli ktos ma chec to moze sprobowac sam to zmienic.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Pią 13:12, 09 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:43, 16 Sty 2009    Temat postu:

Do wersji 1.0
Do garazu SEAS dodalem Ekoszkielet Babbita.
Zawiera skorpiona i jednostki obleznicze. Likwidator MKII jest teraz jednostka 4 poziomu.
Zmieniłem cechy skorpiona
zycie 5500
atak 240
surowce 2000,1500,500

Spakowany techtree
[link widoczny dla zalogowanych]
Wystarczy rozpakowac i zastapic plik w
Paraworld\Data\skorpion\Scripts\Server\settings\Techtree
UWAGA wtedy stary plik przepadnie, jak chcecie wrocic do starej wersji bez ekoszkieletu zrobicie kopie pliku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szysz
Encyklopedysta


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: POLE BITWY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:54, 31 Sty 2009    Temat postu:

A czy można prosić o dwie połączone wersje czyli tego silnego i drogiego skorpiona i ekoszkielet Babbita i z MKII na 4 poziom?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:47, 31 Sty 2009    Temat postu:

Podpisuję się też pod tym pytaniem. Jak tekstury ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Sob 20:23, 31 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:01, 01 Lut 2009    Temat postu:

DO wersji gry 1.0 bez BP!
Tak jak chcieliście silny skorpion i ekoszkielet Babbita i MKII na 4 poziomie.
[link widoczny dla zalogowanych]

Rozpakować i zastąpić
Paraworld\Data\skorpion\Scripts\Server\settings\Techtree.

Już pozmieniałem trochę tekstury skorpiona. Szczegóły w temacie Tekstury skorpiona.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Nie 16:26, 01 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zabijaka
Nosorożec


Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: z Valhali
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:54, 01 Lut 2009    Temat postu:

A da się to zrobić do wersji z boosterpackiem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:23, 01 Lut 2009    Temat postu:

Da się zrobić tylko dajcie mi parę dni czasu, bo muszę zainstalować grę z boosterpackiem na nowo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:23, 27 Lut 2009    Temat postu:

Nie no, fajne. A mam bardziej zaawansowane pytanie-da się coś zrobic żeby były np. 2 miejsca 5 poziomu albo 2 miejsca 5 poziomu i jedno szóstego ? Czy się nie da ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:08, 12 Maj 2009    Temat postu:

Linki powygasały

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:57, 01 Lip 2009    Temat postu:

Nowe linki
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian09873
Megaloceros


Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Wto 10:00, 22 Gru 2009    Temat postu:

ej dacie mi save z skorpionem juz zrobionym ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:28, 22 Gru 2009    Temat postu:

A zainstalowałeś któryś mod? Bo nie wiem czy sejw z gry modowanej będzie działał w wersji bez moda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian09873
Megaloceros


Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Śro 22:16, 23 Gru 2009    Temat postu:

mam seas moda wiec dacie mi seva z skorpionem?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez damian09873 dnia Śro 22:16, 23 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:56, 25 Gru 2009    Temat postu:

Ten temat dotyczy modyfikacji skorpiona z Klanu Smoka.
Bo czytając temat o skorpionie z 16 misji to już nie wiem, o którego skorpiona Ci chodzi jak prosisz o sejwa.

I miałem na myśli mody wymienione w tym temacie ( skorpionobleznicze lub
scorpexobabbit lub mocnyskorpeko lub BPmskorpionekoszkie).
Akurat przeniesienie skorpiona KS do SEAS zrobiłem na plikach gry bez SEASmodu.
Więc przed rozpoczęciem gry musisz zdecydować czy grać z skorpionemzKSwSEAS czy grać z SEASmodem.
Mogę zrobić przeniesienie skorpionaKS do SEAS dla wersji SEASmod, ale trochę zejdzie nim to zrobię.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Modowanie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin