www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

T.Rex

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Modowanie
Autor Wiadomość
JAN48
Megaloceros


Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:58, 23 Lip 2011    Temat postu: T.Rex

Witam !
Mam pytanie czy da się zmienić wygląd Tyranozaura z ludźmi na placach i z barwami wojennymi na takiego dzikiego, bez żadnych "dodatków" ?

I jak zmienić mu statystyki (życie itp.) oraz przenieść go do innej frakcji ?

Z góry dzięki za odpowiedź !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:56, 23 Lip 2011    Temat postu:

Cytat:
I jak zmienić mu statystyki (życie itp.)

Temat zmiany w TechTree w dziale modowanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:49, 24 Lip 2011    Temat postu:

Tak, to wszystko jest możliwe poprzez edycję TechTree.
Za wygląd odpowiada linijka GFX, trzeba zmienić ją na taką samą jaką ma dziki Trex (tyle, że nie pamiętam już czy są dzikie Trexy z gniazd? Czy tylko jest atrox-maly trex i trex z areny)

Przeniesienie da zrobić, tylko to jest trudniejsze, bo albo trzeba dopisać trexa do budynku w innym plemieniu, albo łatwiej zastąpić jakąś inną jednostkę w tym budynku.
Przy edycji trzeba znać nazwy jednostek "silnika gry", a nie tych co się wyświetlają w grze, czyli aje_trex to Tyranozaur Tytan
http://www.paraworld1.fora.pl/encyklopedia,9/slowniczek-techtree,539.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JAN48
Megaloceros


Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:18, 24 Lip 2011    Temat postu:

Dzięki za pomoc.
Mam jeszcze 2 pytania:

Na plecach Tyranozaura znajdują się ludzie a na głowie rogi, czy da się to jakoś usunąć edytując TechTree (Zmieniając model na Tyranozaura z areny ludzie i powóz nadal są na grzbiecie wiec podejrzewam że nie jest to połączone w jeden model tylko jakoś ustawione) ??

Aha, i gdzie zmienia się czas produkcji jednostek ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JAN48 dnia Nie 19:08, 24 Lip 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:15, 24 Lip 2011    Temat postu:

Jeżeli chcesz mieć Trexa z areny to lepiej byłoby zmienić ścieżkę produkcji w budynku produkcyjnym z tytana trexa na trexa z areny. (Takie wpisy są na początku pliku techtree, więc używając aje_trex szybko znajdziesz).
Tyle, że ścieżkę produkcji, chyba trzeba bedzie bardziej zmienić niż tylko w miejsce aje_trex wpisać arena trex(czy jaka tam jest nazwa)
Parę linijek niżej będa wpisy odpowiedzialne za koszt i czas produkcji (jeśli dobrze pamiętam, bo nie zaglądałem do tego pliku dawno).
Bo mod do gry SEASmod umożliwia produkcje trexa z areny i nie ma z nim problemów typu wywalanie z gry(to się zdarza jak kodami się przywołuje dzikie zwierzaki) Możesz też ściągnąć ten mod i sprawdzić jego techtree, by zobaczyć gotową ścieżkę produkcją do trexa z areny(bo tam jest bodajże, w nowym budynku "Świątynia")
Jeżeli chcesz usunąc ludzi i rogi to musiałbyś to znaleźć w techtree szukając słów crew lub coś innego, na pewno słowo trex będzie blisko np. aje_trex_crew (to jest przykładowa nazwa, więc musisz poszukać sam prawdziwej) i chyba gfx wykasować lub coś innego zrobić, ale nie mam pojęcia.
Pamiętaj o robieniu kopii pliku.

W tym temacie
http://www.paraworld1.fora.pl/ogolnie,1/rozne-rzeczy-rozbudowujace-gre,635.html
są linki do różnych rzeczy w tym do seasmoda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JAN48
Megaloceros


Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:28, 25 Lip 2011    Temat postu:

A jeśli chciałbym zmienić ludzi siedzących na grzbiecie to co mam edytować ?
Znalazłem 3 linijki które prawdopodobnie za to odpowiadają:
Cytat:

captainlevel = '4'
captaincaste = 'nat'
captainclass = 'aje_velociraptor_handler_char'


I stąd moje pytanie. Czy wie ktoś co każda z nich znaczy ??
Czy da się ich zamienić na wojowników z Nordów??
Zmieniając captainclass na hu_warrior postacie zniknęły całkowicie ze grzbietu T.Rexa!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JAN48 dnia Pon 11:30, 25 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:21, 25 Lip 2011    Temat postu:

Cytat:
Zmieniając captainclass na hu_warrior postacie zniknęły całkowicie ze grzbietu T.Rexa!

Nigdy się w to nie bawiłem, ale podejrzewam, że trzeba edytować 'aje_velociraptor_handler_char'.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szysz
Encyklopedysta


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: POLE BITWY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:28, 25 Lip 2011    Temat postu:

Dokładnie tak jak SEAS pisze, należy zmienić 'aje_velociraptor_handler_char' na np. 'hu_warrior'.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:28, 25 Lip 2011    Temat postu:

Tak, captainclass odpowiada za "jeźdźca". Tutaj masz krótko napisane o zmienianiu captainclass
http://www.paraworld1.fora.pl/modowanie,8/tytan-z-dzialem-drzewnym-itp,279.html#2561
W tamtym poście było pisane z myślą o zwykłych jedźcach, a nie o ludziach na różnych podwyższeniach jakie mają tytany. Ale idea jest taka sama.
Problem przy zmienianiu capitanclass polega na animacji, bo jednostki, które nie mają odpowiedniej animacji, takiej jak aje_velociraptor_handler_char, zwykle stoją nienaturalnie albo mogą się niepojawić ( mało się tym bawiłem, by być ekspertem, ale tak jest raczej)

Jeżeli chcesz mieć coś takiego http://www.paraworld1.fora.pl/viewimage.php?i=78 to znajdź aje_velociraptor_handler_char w techtree i zmień gfx na hu_warrior_s1
tak to będzie wyglądać
Cytat:
aje_velociraptor_handler_char {
description = '_aje_velociraptor_handler'
gfx = 'hu_warrior_s1'
aggressive = '1'
hitpoints = '1.000000'



captaincaste = 'nat' odpowiada za typ jednostki : maszyna, zwierzeca itp. patrzac na na inne jednostki w techtree. Nie wpływaja na jej wyglad(nie powinna bo nie testowałem tego).

Jeżeli chcesz produkować tego trexa w budynku nordów to wpisz Objects/Aje/ANML/aje_atroxosaurus zamiast jakieś innej jednostki zwierzecej nordów (zaleca się podmianę pod zwierzeca jednostke, bo może nie działać przy podmianie innych typow jednostek)

to jest wycinek z techtree tytana trexa
Cytat:
results {
0 = '/Objects/Aje/ANML/aje_atroxosaurus' {
class = 'player'
type = 'activate'
flags {
level = '4' }


Tak długo pisałem, ze niezauważyłem innych odpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Pon 17:33, 25 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JAN48
Megaloceros


Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:33, 26 Lip 2011    Temat postu:

Dzięki, udało się !
Temat do Zamknięcia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Modowanie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin