www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Tekstury skorpiona
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Modowanie
Autor Wiadomość
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:23, 01 Lut 2009    Temat postu: Tekstury skorpiona

Zmieniłem tekstury skorpiona by był bardziej podobny do robotów SEAS.
Mod jest niezależny od zmian dokonanych w TECHTREE, więc można go używać w każdej wersji gry, z lub bez BP czy moda umożliwiającego SEAS produkcję skorpiona.
W grze w ustawieniach grafiki trzeba ustawić wyświetlanie tekstury na maksa jako "B.wysoka". Jak będzie ustawiona niżej to nie będzie widać zmian, bo gra załaduje inny niezmodyfikowany plik.

[link widoczny dla zalogowanych]
Rozpakować i kopiować do Paraworld\Data\Base\Texture\Items
Trzeba nadpisać plik, więc zróbcie sobie kopie zapasowe tekstury.

Tu możecie zobaczyć różnice
[link widoczny dla zalogowanych]
Zmieniłem kolory na ogonie i z tyłu skorpiona, element na "ramionach" skorpiona oraz znak plemienia.
Na obrazku możecie zobaczyć skorpiona bez edycji i zmodyfikowaną skóre w 2 wersjach gdzie wybrano kolor plemienia - zielony i czerwony.

Skorpion bez edycji ma flagę, bo został wyprodukowany w Klanie Smoka,
produkcja w garazu SEAS nie daje flagi.
"Kolor" elementów zależnych od wybranego koloru plemienia, też można było zmienić, ale wtedy taka zmiana jest na trwałe.

Czekam na komentarze, nie jestem zawodowym grafikiem, dlatego może coś źle wygladać, ale jak dla mnie efekt jest zadowalający. Very Happy

Edycję tekstury dokonałem w GIMP'ie.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Śro 13:08, 01 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:25, 01 Lut 2009    Temat postu:

Mnie się podobają, tylko kurcze płyta mi się zapodziała i nie mogę odinstalowac

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Pią 14:45, 27 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szysz
Encyklopedysta


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: POLE BITWY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:53, 02 Lut 2009    Temat postu:

Mi też się podoba, bardzo fajny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:21, 27 Lut 2009    Temat postu:

Fajnie się z tym gra

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
James Warden
Encyklopedysta


Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Bardo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:01, 05 Sty 2010    Temat postu:

nie działa Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:34, 05 Sty 2010    Temat postu:

Napisz czy rozpakowałeś i wrzuciłeś do odpowiedniego folderu?, potwierdziłeś nadpisanie?
Czy w ustawieniach grafiki masz wyświetlanie tekstury na maksa jako "B.wysoka".

Bo samo "nie działa" mało mówi, jeśli nie napisałeś co już zrobiłeś.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
James Warden
Encyklopedysta


Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Bardo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:47, 05 Sty 2010    Temat postu:

1. rozpakowałem i zamieniłem
2.dałem na B. wysoka
3. czy on zastępuje jednostkę jakomś??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:29, 05 Sty 2010    Temat postu:

Wg. punktu 1 i 2 powinno działać.
3. To ciągle ten sam skorpion z KS tylko jego "skóra"(barwy) się zmieniają.


Otwórz ten plik w jakimś lepszym programie graficznym np. Paint .net(to coś innego paint w windowsie!!), gimp czy co tam masz i zobacz czy pośrodku obrazka są takie kolory al'a SEAS to oznacza, że właściwy plik jest w folderze.

Dokładna nazwa opcji
opcje/zaawansowane/szczegółowość tekstur na B.wysoka.
Kiedy zmieniasz tą opcje? W czasie gry czy przed załadowaniem misji/potyczki?
Sprobuj przed załadowaniem misji, bo teraz testowałem to w zmieniając czasie gry nie łapał od razu zmiany tekstur.

Może nie zauważyłeś zmiany w skorpionie?
W skorpionie zmienia się tył pojazdu i logo z przodu, a ogon ma ciemne barwy.(patrz obrazek w 1 poście).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
James Warden
Encyklopedysta


Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Bardo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:14, 06 Sty 2010    Temat postu:

ale ja go w ogóle nie widzę... on zastępuje jakąś jednostkę np CBT-500?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:28, 07 Sty 2010    Temat postu:

Nie, sama zmiana tekstury zmienia tylko wyglad!!
Co uruchamiasz podstawowa gre czy BP czy SEASmod?

Jak go nie widzisz? Produkujesz skorpiona w Klanie Smoka i co powstaje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
James Warden
Encyklopedysta


Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Bardo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:39, 07 Sty 2010    Temat postu:

z SEAS modem ale on ma być w SEAS chyba a nie w klanie smoka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:56, 07 Sty 2010    Temat postu:

W SEAS, ale Klan smoka może go za punkty na początku kupić. Wtedy ten z KS również ma SEAS'owy kolor.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
James Warden
Encyklopedysta


Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Bardo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:48, 07 Sty 2010    Temat postu:

heh ten w KS ma Ksowy kolor Razz a w SEAS nie ma wogóle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:27, 09 Sty 2010    Temat postu:

James Warden napisał:
heh ten w KS ma Ksowy kolor Razz a w SEAS nie ma wogóle


Nie mam pojęcia, czemu zmiana pliku tekstur nie jest widoczna.
To wygląda jakbyś mial
opcje/zaawansowane/szczegółowość tekstur na innym ustawieniu niż B.wysoka albo nie wkopiowałeś tekstrury w właściwe miejsce.
Albo używał visty i miał grę zainstalowaną w program files czy coś podobnym guście i system operacyjny blokuje zamianę pliku.

Dlatego by się upewnić, że masz zmodyfikowany plik.
Otwórz ten plik w jakimś lepszym programie graficznym np. Paint .net(to coś innego paint w windowsie!!), gimp czy co tam masz i zobacz czy pośrodku obrazka są takie kolory al'a SEAS to oznacza, że właściwy plik jest w folderze. Albo sprawdź datę pliku, ale otworzenie pliku jest pewniejsze.

Pamiętajcie, że mody sprawiają, że jest kilka podrodzajów gry.
Jeśli grasz z SEASmodem to Skorpion będzie tylko w Klanie Smoka!

Grając z modem dodającym skorpiona do SEAS (dla wersji podstawowej i BP) będziesz mial Skorpiona w SEAS ale wtedy SEASMOD jest nieaktywny!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
James Warden
Encyklopedysta


Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Bardo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:12, 09 Sty 2010    Temat postu:

Cytat:
Grając z modem dodającym skorpiona do SEAS (dla wersji podstawowej i BP) będziesz mial Skorpiona w SEAS ale wtedy SEASMOD jest nieaktywny!


nie rozumiem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Modowanie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin