www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Zmiany w TechTree
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Modowanie
Autor Wiadomość
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:51, 15 Wrz 2008    Temat postu: Zmiany w TechTree

Jak pogrzebać w TechTree żeby zmieniać atak jednostek, energię itp. ? Dałem robotnikowi kilka tysięcy ataku, zapisałem i nic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:56, 16 Wrz 2008    Temat postu:

Nie zmienialem jeszcze wspolczynnikow jednostek, ale blad moze wynikac z tego np, ze: edytujesz Techtree do zwyklej gry ( bez BP) a uruchamisz gre z BP. A gra to rozroznia.

Techtree zwyklej gry jest w
Paraworld\Data\Base\Scripts\Server\settings\Techtree

Techtree gry z BP
Paraworld\Data\BoosterPack1\Scripts\Server\settings\techtree

Jakim program edytujesz Techree? Bo uzywam notatnika do przegladania plikow z gry. Moze przy zapisywaniu pliku nastapila zmiana nazwy pliku? Musi byc
_TechTree.ttree



EDIT
Sprawdzilem to
Po 1. Przed edycja plikow wylacz " tylko do odczytu"
Po 2. Nie umieszczaj kopii zapasowej pliku _TechTree.ttree w tym samym folderze "techtree", tylko daj chocby folder wyzej, bo jak w dasz folderze "techtree" to nie bedzie ladowac zmian. Przynajmniej ja tak mialem.

3. Nie wiem gdzie co zmieniales, ale np. zmiana punktow zycia robotnika Nordow w techtree, trzeba zmienic co to pogrubilem by zmienic zycie. 5000.000000 znaczy, ze ma 5000 zycia w grze.
Cytat:

hu_worker {
description = '_hu_worker'
gfx = 'hu_worker_s1'
aggressive = '1'
hitpoints = '5000.000000'
FOW = '35.000000'
growup_duration = '0.000000'
defaultspeed = '3'
maxspeed = '3'
captainlevel = '1'
UpdateLimits {
max_units = '0'
max_food = '0'
max_wood = '0'
max_stone = '0'
max_iron = '0'



4.By zmienic obrazenia(damage) i pancerz(defense) robotnikowi, trzeba zmienic wspolczyniki broni jakiej on uzywa czyli hu_club_a, mozna to poznac po liscie uzytkownikow broni "USERS".
Cytat:

hu_club_a {
caste = 'res'
level = '1'
slot = '0'
defense = '52'
damage = '1080'
hitrange = '0.000000'
enddamage = '0'
frequency = '46'
range = '0.500000'
Users {
0 = 'hu_worker'
}


Post został pochwalony 2 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Wto 23:30, 16 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:46, 22 Lis 2008    Temat postu:

Dobra działa ale w niektórych ''opisach,, nie ma damage, a w innych hitpoints

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:43, 22 Lis 2008    Temat postu:

A mozesz podac nazwe "opisu" gdzie brakuje damage lub hitpoints? Moze ta wartosc nie jest potrzebna w tym "opisie"? Rozumiem, ze bron nie bedzie miala hitpoints, ale w przypadku jednostek to bedzie zastanawiajace.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:18, 22 Lis 2008    Temat postu:

Nie mogłem znaleźc hitpoints u T-Rexa u Pustynnych Jezdzców
Sorki za pisownie ale klawiatura mi sie czasem przestawia, a jak pisze c z kreska to mi jakies okienko wyskakuje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tajron8
Triceratops


Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:31, 24 Lip 2010    Temat postu:

A dałoby się zrobić tak,że brachio z katapultą atakuje z każdej odległości czyli zasięg- 1-300000?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:10, 25 Lip 2010    Temat postu:

Tak. Ale 1:300000 raczej nie polecam ustawiać, bo Ci się gra zepsuje i reinstalka nawet nie pomoże. Poza tym największe mapy mają 2048 (metrów), choć domyślam się że to trzysta tysięcy było dla przykładu.
A co do tego, jak zmienić; zasięg to rubryka "range".

Cytat:
ninigi_seismosaurus_weapon_d {
level = '4'
slot = '0'
secondary = '0'
defense = '15'
rangeddefense = '15'
armorpiercing = '99'
damage = '150'
minattackrange = '20.000000'
range = '55.000000'
frequency = '15'
enddamage = '150'
hitrange = '5.000000'
unit_size = '10'
bulletspeed = '40.000000'
bulletfalloff = '10.000000'
jitter = '0.000000'
penetration = '0'
poison_damage = '0.000000'
poison_tick_count = '0'
Users {


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Nie 10:18, 25 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tajron8
Triceratops


Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:26, 25 Lip 2010    Temat postu:

SEAS napisał:
Tak. Ale 1:300000 raczej nie polecam ustawiać, bo Ci się gra zepsuje i reinstalka nawet nie pomoże. Poza tym największe mapy mają 2048 (metrów), choć domyślam się że to trzysta tysięcy było dla przykładu.
A co do tego, jak zmienić; zasięg to rubryka "range".

Cytat:
ninigi_seismosaurus_weapon_d {
level = '4'
slot = '0'
secondary = '0'
defense = '15'
rangeddefense = '15'
armorpiercing = '99'
damage = '150'
minattackrange = '20.000000'
range = '55.000000'
frequency = '15'
enddamage = '150'
hitrange = '5.000000'
unit_size = '10'
bulletspeed = '40.000000'
bulletfalloff = '10.000000'
jitter = '0.000000'
penetration = '0'
poison_damage = '0.000000'
poison_tick_count = '0'
Users {

Tak dla przykładu.Wiem,że to była przesada.
Dzięki Very Happy .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranek
Triceratops


Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: konstancin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:00, 11 Lip 2011    Temat postu:

A można zrobić tak z seasmod'em żeby zmienić np. małpę ninja?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:02, 11 Lip 2011    Temat postu:

W sensie, czy z SEASMODEM można zmieniać parametry/statystyki jednostki? Można.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranek
Triceratops


Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: konstancin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:19, 12 Lip 2011    Temat postu:

Ale jak? Chodzi mi o to żeby w SEASMOD, też zmieniały się jednostki dodane przez, no tego seasmoda!

EDIT: Mógłby ktoś napisać jaką rolę pełni każda z tych linijek w takie kolejności jakiej tam pisze, plis Embarassed

Nie mogę znależć tego pliku (techtree)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tyranek dnia Wto 7:34, 12 Lip 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:09, 12 Lip 2011    Temat postu:

TechTree SEASMOD: ParaWorld\Data\SEASMOD\Scripts\Server\settings\techtree. Tam masz też jednostki z SEASMODA.

ninigi_seismosaurus_weapon_d { - nazwa jednostki (+ ewentualnie poziom w kontrolerze armii np. a, b,c, d, e, 1, 2, 3, 4, 5).
level - poziom w kontrolerze armii.
slot - ?
secondary - ?
defense - pancerz w zwarciu.
rangeddefense - pancerz na odległość.
armorpiercing - ?
damage - 'siła obrażeń.
minattackrange - zasięg minimalny.
range - zasięg maksymalny.
frequency - ?
enddamage - ?
hitrange - ?
unit_size - wielkość (?).
bulletspeed - '?
bulletfalloff - '?
jitter - ?
penetration - penetracja pancerza.
poison_damage - obrażenia od trucizny.
poison_tick_count - "uderzenia" trucizny - ilość.

By SEAS.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Wto 21:10, 12 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranek
Triceratops


Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: konstancin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:38, 13 Lip 2011    Temat postu:

Dzięki, ale nie mogę znaleźć pliku /Data

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:44, 13 Lip 2011    Temat postu:

To są nazwy folderów, tam gdzie zainstalowałeś grę czyli np. C:\program files\sunflowers\ParaWorld\Data\SEASMOD\Scripts\Server\settings\techtree
A sam plik techtree w folderze techtree otwierac notatnikem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranek
Triceratops


Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: konstancin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:11, 14 Lip 2011    Temat postu:

Znalazłem plik, otworzyłem notatnikiem i nie ma tych linijek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Modowanie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin