www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Team Fortress 2

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Offtopic
Autor Wiadomość
Szysz
Encyklopedysta


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: POLE BITWY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:05, 08 Wrz 2012    Temat postu: Team Fortress 2

Chyba każdy już słyszał o tej grze.
Team Fortress 2 jest znana ze swojego komiksowego stylu i grafiki. Jest to gra, jak wskazuje jej nazwa, w dużej mierze bazująca na rozgrywce drużynowej.
Po dołączeniu do gry gracz może dołączyć do jednej z dwóch drużyn: RED, drużyny specjalizującej się w defensywie, i BLU, drużynie stawiającej na atak.
Istnieje 9 klas którymi można posługiwać się w trakcie rozgrywki. Dzielą się one na 3 kategorie:
Ofensywne:
Skaut - Skaut, najmłodszy spośród ósemki braci z południowej części Bostonu, wcześnie nauczył się sztuki rozwiązywania problemów za pomocą pięści. Siódemka starszych braci stających w obronie najsłabszego w miocie zwykle kończyła bójki nim przeciwnik znalazł się w zasięgu ciosu cherlawego młokosa. Tak więc Skaut zaczął biegać. Biegał wszędzie, bez ustanku, dopóki nie był w stanie prześcignąć watahy wściekłego rodzeństwa pędzącej ku rozróbie.
Podstawowe bronie:
Dubeltówka
Pistolet
Kij baseballowy
Żołnierz - Mimo, iż całym sercem pragnął walczyć w II wojnie światowej, Żołnierz został odrzucony przez wszystkie formacje Amerykańskich Sił Zbrojnych. Niezrażony, kupił własny bilet do Europy. Gdy tam dotarł i w końcu zlokalizował Polskę, metodą prób i błędów nauczył się obsługiwać szeroką gamę uzbrojenia, po czym rozpoczął masakrę nazistów, za którą został odznaczony kilkoma własnoręcznie zaprojektowanymi i wykonanymi orderami. Rzeź przerwał natychmiast po tym, jak w 1949r. dowiedział się o zakończeniu wojny.
Podstawowe bronie:
Wyrzutnia rakiet
Strzelba
Saperka
Pyro - Jedynie dwie rzeczy wiemy na pewno o tajemniczym Pyro: podpala co popadnie oraz nie potrafi mówić. Tak naprawdę jedynie część o podpalaniu rzeczy jest bezdyskusyjna. Niektórzy wierzą, że jego sporadyczne, chrypliwe charczenie może być próbą komunikacji ustami blokowanymi przez maskę gazową oraz używaniem płuc wyniszczonych przez swój azbestowy kostium. Tak czy inaczej, jest przerażającą, zagadkową, ognistą mutacją człowieka. Jeżeli to w ogóle człowiek.
Podstawowe bronie:
Miotacz ognia
Strzelba
Topór strażacki
Defensywne:
Demoman - Wrodzona zawziętość, fascynacja wszelkiej maści materiałami wybuchowymi i straszliwy plan zabicia Potwora z Loch Ness kosztowały sześcioletniego Demomana pierwszą parę przybranych rodziców. Później, w Szkole Podstawowej Crypt dla Sierot niedaleko Ullapool w górach Szkocji, jego umiejętności w zakresie konstruowania bomb dramatycznie się poprawiły. Nie można niestety powiedzieć tego samego na temat jego charakteru i liczby nienaruszonych gałek ocznych.
O talencie młodego Demomana stało się głośno i wkrótce do szkoły Crypt zawitało dwoje gości - jego prawdziwi rodzice. Czule wyjaśnili, że każdy Demoman jest porzucany zaraz po urodzeniu do czasu, aż objawi się jego talent - długowieczna, okrutna i kompletnie niepotrzebna tradycja Górskich Specjalistów od Materiałów Wybuchowych. Jego nieszczęśliwe dzieciństwo dobiegło końca, lecz jego szkolenie dopiero się rozpoczęło.
Podstawowe bronie:
Granatnik
Wyrzutnia bomb samoprzylepnych
Butelka
Gruby - Jak niedźwiedź podczas snu zimowego Gruby wydaje się być łagodnym olbrzymem. Tak samo jak niedźwiedź, który wprowadza w błąd swoim sennym wyglądem, potrafi powyrywać przeciwnikowi wszystkie kończyny. Choć Gruby mówi prostym językiem i porusza się energooszczędnie (co łatwo pomylić z ospałością), nie jest głupi. Nie jest też twoim wielkim przyjacielem i zasadniczo chciałby, żebyś się zamknął, zanim on sam ci w tym pomoże.
Podstawowe bronie:
Minigun
Strzelba
Pięści
Inżynier - Ten sympatyczny gość o łagodnym głosie pochodzi z maleńkiej miejscowości Bee Cave w Teksasie. Uwielbia grilla, broń palną i wyższe wykształcenie. Wrodzona ciekawość, dziesięć lat ciężkiej pracy na polach naftowych zachodniego Teksasu i jedenaście doktoratów z nauk ścisłych nauczyły go projektować, budować i naprawiać całą gamę zabójczych gadżetów.
Podstawowe bronie:
Strzelba
Pistolet
Klucz
Wspomagające:
Medyk - Brakuje mu współczucia dla chorych, poszanowania godności ludzkiej i jakiegokolwiek oficjalnego wykształcenia w dziedzinie medycyny, nadrabia to jednak ogromnym zapasem dużych strzykawek i entuzjazmem, z jakim wbija je w ludzkie ciała. Wychował się w Stuttgarcie w Niemczech, w czasach, gdy status przysięgi Hipokratesa był zaniżony do zaledwie opcjonalnej sugestii. Medyk zasadniczo uważa leczenie za uboczny efekt zaspokajania swojej morderczej ciekawości.
Podstawowe bronie:
Karabin strzykawkowy
Medigun
Piła do kości
Snajper - Na wcześniejszym etapie swojego życia, jako tropiciel grubego zwierza w nieprzychylnym australijskim buszu, Snajper spędzał całe miesiące odcięty od cywilizacji. Długie okresy odosobnienia dały mu cenną lekcję: nie musisz polegać na innych, jeśli nigdy nie chybiasz celu.
Podstawowe bronie:
Karabin snajperski
Pistolet maszynowy
Kukri
Szpieg - Szpieg to okryta tajemnicą, spowita zagadkami, okraszona z uczuciem szczyptą intrygi, wysłana ekspresem do Mystery-Alaska niewiadoma i - UWAŻAJ, ZA TOBĄ! - już za późno. Jesteś martwy. Gdyż oto on - Szpieg, łotrzyk obieżyświat. A liczbę złamanych przez niego serc przyćmiewa jedynie ilość tych, które przebiło jego ostrze.
Podstawowe bronie:
Rewolwer
Saper
Nóż

Oprócz zróżnicowanego systemu klas, można je dodatkowo modyfikować, zmieniając bronie, przedmioty kosmetyczne czy czapki. Przykładowo, żołnierz bez żadnych nowych przedmiotów wyglądałby tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Podczas gdy żołnierz z nowymi przedmiotami może wyglądać na przykład tak:
[link widoczny dla zalogowanych]

Gra działa na silniku Source, znanym z Half Life 2 oraz Counter Strike: Source.
Gra została wydana w 2007 roku, a 23 czerwca 2011 roku stała się Free to Play, czyli darmowa. Gracze którzy jednak zakupili grę mogą się cieszyć przywilejami, takimi jak większy rozmiar plecaka czy możliwość wymieniania się przedmiotami. Zazwyczaj gracze którzy grają po tym, jak gra została darmowa są nazywani F2P i są wyszydzani przez starszych graczy. Ten problem najczęściej rozwiązuje ulepszenia do konta premium, co jest równoznaczne z kupieniem gry.

W grze jest kilka typów rozgrywki:
Zdobądź flagę - dwie drużyny mają swoje walizki z tajnymi materiałami, które przechowują w swoich bazach. Jedna z drużyn musi wykraść materiały wroga i zanieść je do swojej bazy 3 razy, by wygrać.
Punkty kontrolne - dwie drużyny mają swoje punkty kontrolne. Jedna z drużyn musi przejąć wszystkie punkty przeciwnika, aby wygrać.
Atak/obrona - drużyna BLU musi przejąć punkty przeciwnej drużyny. RED starają się ich powstrzymać.
Kontrola terytorialna - dwa punkty kontrolne. Jedna z drużyn musi przejąć punkt przeciwnika, aby wygrać.
Ładunek - BLU popycha ładunek na kółkach. RED musi ich powstrzymać.
Wyścig ładunków - dwie drużyny popychają ładunek na kółkach, wy zniszczyć neutralnego przeciwnika. Ten kto zrobi to pierwszy, wygrywa.
Dostawa specjalna - na jednym końcu mapy znajduje się walizka z Australium. Na drugim rakieta nuklearna. Ta drużyna która pierwsza weźmie Australium i przetransportuje je do rakiety wygrywa.
Arena - brak odradzania się, jedna z drużyn musi zabić wszystkich przeciwników lub zająć punkt kontrolny aby wygrać.
Król wzgórza - dwie drużyny walczą o jeden punkt kontrolny, który muszą utrzymać przez 3 minuty by wygrać.
Mann vs. Machine - inaczej tryb kooperacji. Sześciu graczy musi obronić się przed falami nadciągających robotów, mając do dyspozycji ulepszenia broni i klas. Ulepszenia kupuje się za kredyty uzyskiwane przez zabijanie kolejnych robotów.

Przykładowy gameplay z gry:
http://www.youtube.com/watch?v=PfVd5ZAf7Lk

Grę można bezpłatnie pobrać z platformy Steam, po uprzednim zarejestrowaniu się i pobraniu programu.
[link widoczny dla zalogowanych]

Ciekawostka:
Dodanie trybu Mann vs. Machine było zaplanowane od 3 lat, lecz został on wydany dopiero 13 sierpnia 2012 roku. Valve dawało wskazówki graczom w nowych aktualizacjach i zwiastunach. Były jednak bardzo dobrze ukryte.

Gdyby ktoś chciał jakieś porady jak grać lepiej lub sobie z czymś nie radzi, pisać, ja nie gryzę Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szysz dnia Czw 18:26, 13 Wrz 2012, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Offtopic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin