www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Gdyby było ParaWorld 2...
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Ogólnie
Autor Wiadomość
Soap
Treser raptora


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: z Call of Duty MW2
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:16, 21 Sty 2011    Temat postu: Gdyby było ParaWorld 2...

Gdyby miało wyjść ParaWorld 2 jakie rzeczy chcielibyście zobaczyć?

Moje oczekiwania:
1# Żeby panel dowodzenia zniknął albo żeby był nieograniczony
2# Limit można by było zwiększać bez przerwy jak np. w Rise of Nations
3# Ogromny wachlarz nowych jednostek bojowych, handlowych i żeby byli jacyś uczeni.
4# Więcej epok
5# Nowe surowce takie jak:
- Metal
- Ropa naftowa
- Rzadkie surowce dające jakąś premię
6# Większa perspektywa dla możliwości zobaczenia całej armii a nie jej części
7# Armia ustawiająca się w równe dobrze zorganizowane szeregi
8# Lepsza jakość tekstur i modeli jednostek
9# Jedna jednostka składała się z jakichś pięciu wojowników
10# Większa ilość misji, map i graczy multiplayer, bohaterów, dinozaurów i plemion
11# Możliwość łatwego tworzenia własnych jednostek i plemion
12# Ciekawsza i bardziej porywająca fabuła oraz lepsze teksty


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Soap dnia Pią 13:17, 21 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sejsmozaur1997
Triceratops


Dołączył: 28 Maj 2010
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: z Zagrody Dinozaurów KS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:15, 05 Lut 2011    Temat postu:

W Rise of Nations można mieć maksymalnie 250 jednostek albo 200. Bantu może mieć więcej i jak zbuduje się Kolosa to ma się o 50 więcej. Po co w ParaWorld Ropa naftowa? Co do tych szeregów to fajny pomysł. A to moje oczekiwania:
1.Kontynuacja części pierwszej, kolejne kampanie nie zmieniające fabuły np. 1 Bitwa w mieście.
2.Te same plemiona, może jakieś 2 dodatkowe i możliwość grania SEAS.
3.Maks. limit jednostek, przynajmniej 150.
4.Lepsza grafika.
5.Nowe jednostki, budynki i ulepszenia.
6.Więcej map do potyczek, multiplayer, kampanii.
7.Możliwość tworzenia własnych jednostek i budynków.(niekoniecznie)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Soap
Treser raptora


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: z Call of Duty MW2
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:56, 07 Lut 2011    Temat postu:

no tak, z tym limitem to rzeczywiście pomyłka, ale ropę naftową mogłoby mieć jakieś plemię, chociażby SEAS, bo mają sporo technologii

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sejsmozaur1997
Triceratops


Dołączył: 28 Maj 2010
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: z Zagrody Dinozaurów KS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:49, 04 Mar 2011    Temat postu:

Może chodziło ci o to, że tylko SEAS ma ropę. Nordowie i Klan Smoka mogliby mieć metal, a Pustynnym Jeźdźcom potrzebne byłyby czaszki do budowy budynków i produkcji jednostek. W końcu ich wszytkie namioty zrobione ze skór i kości, a mur jest właściwie cały kościany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Geosaurus
Treser raptora


Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Gdzie czas łączy się z przestrzenią

PostWysłany: Sob 9:40, 05 Mar 2011    Temat postu:

Unikalny surowiec dla każdego plemienia byłoby fajne i handel tymi surowcami. Nowe plemię, fabuła może być nowa, lecz dobrze przemyślana. Jednostki latające (mamy piechotę, kawalerię i flotę, czemu nie lotnictwo?). Większy limit jednostek, więcej dinozaurów rodzajów jednostek. Rozbudowana kampania, dużo misji. Wiecej bohaterów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Soap
Treser raptora


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: z Call of Duty MW2
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:28, 05 Mar 2011    Temat postu:

Dobry pomysł z tymi latającymi jednostkami, u Nordów i KS mogłyby to być jakieś machiny parowe, a u Pustynnych Jeźdźców np. jakiś Pterozaur czy prehistoryczny ptak

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Soap dnia Sob 10:30, 05 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Geosaurus
Treser raptora


Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Gdzie czas łączy się z przestrzenią

PostWysłany: Sob 12:20, 05 Mar 2011    Temat postu:

Ja u Nordów bym widział ptaki bardziej, typu: Argentavis, czy z rodziny Pelagornithidae[i], a jako zwiadowcę [i]Archeopteryx.
U Pustynnych jeźdzców Pterozaury typu Quetzalcoatl, czy Ornitocheirus oraz sterowiec. W Klanie smoka szybowce i pteranodony, oraz małe ramforynchy-kamikadze. U Seas motolotnie i dwupłatowce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel211298
Wojownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Pon 13:26, 02 Maj 2011    Temat postu:

ja bym dodał dwa nowe plemiona

A oto moja propozycja. Narazie bez statystyk i bonusów od starych bohaterów, ale jak sie spodoba to je dodam:

Rasa: Serdanie
Serdanie to rasa obca, nie pochodzą oni z tego świata. Kiedyś żyli oni na o wiele wyższym poziomie. Ponoć to oni stworzyli świat, w którym życie trwa wiecznie oraz Ziemię. Cel tego przedsięwzięcia nie był znany bowiem gdy ludzie w większości zostali odesłani na Ziemię cywilizacja Serdan upadła i musieli się wycofać do swego wymiaru. Powrót do ich Edenu (tak nazywają świat gry) został wymuszony brakiem zasobów, dzięki którym mogliby odbudować swoją cywilizację. Najbardziej cenionym materiałem są kryształy, których pełno jest w całym Edenie. Nacja ta składa się z trzech gatunków: Eldasarów- najbardziej podobni do ludzi, choć o dłuższych uszach, jaszczurzych ogonach, szponów jak u raptorów i skórze pokrytej paskami. Są sprytni i szybcy. W armii pełnia rolę strzelców, lekkiej piechoty i komandosów oraz mają bardzo dobre podejście do zwierząt. Scytograci- z wyglądu przypominają wyprostowane, łuskate raptory. Są jednak groźniejsi, bystrzejsi i silniejsi od swych dalekich przodków. Pełnia rolę robotników, ciężkiej piechoty i jeźdźców ogromnych bestii. Sidłanie to rasa dracońska- czyli pochodząca od smoków. Od smoków różni ich wzrost oraz posiadanie włosia na głowie. Stanowią mózg rasy- pełnią rolę medyków i czarodziei.

Budynki:
Są one zbudowane głównie ze stali, lecz do obudowania z zewnątrz i zamaskowania używają drewna i kamieni. Każdy wybudowany budynek zawiera miejsce mieszkalne dla osadników.

I poziom:
Centrum epoki, Skład zasobów, Posterunek łowcy, Koszary, Zagroda małych dinozaurów, Port, Tawerna, Mur, Brama.
II poziom:
Sanktuarium, Magazyn (ulepszenie Składu), Lotnisko, Wieża obronna, Zagroda dużych dinozaurów, Kuźnia
III poziom:
Bazar (ulepszenie Magazynu), Arsenał (ulepszenie Kuźni), Lustro bitewne, Działo laserowe,
Plantacja (daje drewno zatrudnia 3 robotników), Stawy rybne (daje mięso, zatrudnia 2 robotników)
IV poziom:
Kapitol (ulepszenie centrum epoki), Zagroda bestii, Sanktuarium (ulepszenie Świątyni)
V poziom: Smoczy Tabor (wędrowna placówka bojowa), Teleport

Awanse na epoki: wymaga drewna, kamieni, mięsa i kryształów.

Jednostki:
I poziomu:
Robotnik, Zwiadowca (jeździec na driozaurze, posiada mikroraptora jako „sokoła”), Szermierz I, Kuter rybacki, Transportowiec, Łódź zwiadowcza

II poziom:
Osadnik (ulepszenie robotnika), Smilodon bojowy, Pachyrinozaur- taran, Ceratozaur, Szermierz II, Tarczownik, Strzelec, Lansjer, Pteranodon- zwiadowca, Wiwerna, Galera (ul. Łodzi zwiadowczej), Statek- pułapka, Polakant z katapultą, Snajper, Liopleurodon,

III poziom:
Wóz kupiecki (Muttaburozaur ze skrzyniami i wozem kupieckim, powozi go Eldasar), Komandos (uzbrojony Eldasar, który potrafi stać się niewidzialny i sabotować wrogie osady, wywołując wybuchy, zabijając robotników, bohaterów, czy niszcząc surowce), Medyk, Styrakozaur, Amargazaur transportowy, Pretorianin, Animag (bojowe ulepszenie medyka), Bombowiec (wiwerna z bombami), Mozazaur, Szermierz III

IV poziom
Spinozaur- kolos, Ultrazaur oblężniczy,

V poziom:
Smok.

Bohaterowie:

Sarin Hendergard
Naukowiec Serdan, jako jeden z buntowników sprzeciwiał się najazdowi na Eden. Jest wszechstronny, nie boi się pracy i walki.

I poziom:
Zwiadowcy widzą więcej
II poziom:
Jednostki zwierzęce poruszają się szybciej
III poziom:
Oswojenie- neutralne zwierzęta stoją po stronie gracza, gdy przebywa z nim Sarin
IV:
-Nordowie otrzymują trapera:
Jednostka szukająca gniazd dzikich zwierząt i sprowadza je do bazy gracza. Atakuje drapieżnikami, których gniazdo zaznaczył
-Pustynni Jeźdźcy otrzymują Matkę dinozaurów- jednostka, która jest okryta pachnidłami dzięki którym jednostki zwierzęce i bestie uznają za swoją matkę i bronią ją walcząc nawet z własnymi sojusznikami.
-Klan smoka otrzymuje Pachnidło- przynęta na roślinożerców, zaś ustawiona przy bramach wroga przyciąga ku nim drapieżniki.
-SEAS- otrzymuje hipnotyzer- machina która wybudowana koło gniazda sprawia, że wszystkie drapieżne zwierzęta znajdujące się w jej pobliżu nie atakują już naszych jednostek i pełnią rolę strażników.
-Serganie otrzymują zagrodę- budynek, w którym po zagonieniu do niego pary zwierząt jednego gatunku zaczyna jego hodowlę. Zwierzęta tam urodzone są oswojone, lecz nie zajmują miejsca w panelu.
V poziom:
Jednostki zwierzęce leczą się po zadaniu ran wrogom

Gen. Dergar Satorial
Scytograta, największy wojownik w całym świecie Serdan. Dowódca inwazji mającej na celu uratowanie cywilizacji. Uważa że ludzie są zbyt prymitywni, by z nimi prowadzić handel, czy w ogóle rozmawiać. Najchętniej wszystkich by zniewolił do pracy w kopalniach.

I poziom:
Robotnicy i szermierze mają więcej punktów obrony
II poziom:
Premia PŻ dla jednostek latających i piechoty
III poziom: Styl dwóch ostrzy
-Rzuca się w środek oddziałów wroga i zadaje im ogromne obrażenia
IV poziom:
Nordowie otrzymują:
-Gojizaura- jaszczur-tytan, który zadaje obszarowe obrażenia, skuteczny na lądzie i w wodzie ( IV poziom)
Pustynni Jeźdźcy otrzymują:
-Argentynozaur- miażdżyciel- zauropod, który zadaje obszarowe obrażenia, jego tupnięcia niszczy budowle w posadach, a piechota traci równowagę. Na grzbiecie może utrzymać do dziesięciu strzelców.
Klan Smoka otrzymuje:
-Szantunguzaur oblężniczy- ogromny hadrozaur mający na sobie balistę i armatę. Z boków przywieszone są bomby, którymi rzucają Obrońcy w przeciwnika w bezpośrednim starciu. Zwierze potrafi również ogłuszyć jednostki zwierzęce wroga. Balista może pełnić funkcję ochrony przeciwlotniczej
SEAS otrzymuje:
-Mecha-smok, jednostka latająca, może przetransportować do dwudziestu jednostek. Przy lądowaniu atakuje z powietrza, potem tylko z ziemi, posiada osłonę przeciwlotniczą.
Serdanie otrzymują:
-Smoczego golema- bestia z kryształów, bazaltu i magmy. Najpotężniejsza jednostka. Wysoka obrona, atak i punkty życia. (V poziom)
V poziom:
Wszystkie jednostki mają premię w obronie i w PŻ.


Mędrzec:
Jedyny Sidian, który nie opuścił Edenu. Zna odpowiedzi na wiele pytań, jego mądrośc przewyższa druidzką, czy Wielką Bibliotekę Świętego Miasta.

I poziom:
-Robotnicy szybciej pozyskują kryształów i kamieni.
II poziom:
-Blokuje efekty artefaktów u wroga
III poziom:
-Antymagia- niweluje wszystkie wskrzeszenia i efekt leczenia jednostek wroga przez kilka chwil
IV poziom:
-Wszystkie plemiona otrzymują Kamień filozoficzny (ogromny zielony głaz o idealnie gładkiej powierzchni, który generuje zasoby kamienia i kryształów).
V poziom:
-Premia życia dla jednostek świątynnych, niweluje modyfikatory wroga na polu walki.



Wejście fabularne:
Pojawili się w chwili, gdy Taslow miał za sobą wyłączyć machinę. Gen. Dergar zabił go i ustawił machinę tak, ze w całym świecie otworzyły się portale do Ziemi. Serdanie wprowadzili chaos w obu światach, by rozpocząć bez przeszkód inwazję i potem zniszczyć planetę naszych bohaterów. Wielkie armie zajęły się wpierw niedobitkami Seas, a potem zawładnęły kolejnymi wyspami, począwszy od wulkanicznych i tropikalne, po pustynne i nordyckie. Generał pragnie zetrzeć całą cywilizację ludzką z pow. ziemi.

autorstwa Geosaurus

i jeszcze ...

Rasa: Mitowie

Epoka I:

Budynki :

-olimpijski pałac(centrum)-OP
-greckie koszary-GK
-zagroda mitów -ZM
-Ateńska gospoda - AG
-Niebiańska palisada - NP
-Niebiańska brama - NB
-Olimpijski dom-OD
-Niebiańska Chmura -NC(Budynek latający może stać na nim 4 inne budynki )(produkuje jednostki wodne)(może transportować 26 jednostek)
(jest źródłem surowców )(Nie Może walczyć)

Jednostki :

-robotnik-OP
-wojownik-GK
-Zwiadowca na argosie -ZM
-Łódź rybacka

Epoka II:

Budynki:

-Zielnisko - Z
-Mała wieża - MW
-Kuźnia Hefajstosa -KH
-Jadłodajnia-J
-Zagroda zwierzt latających -ZZL

Jednostki:

-Byk kreteński -ZM
-Gorgona-ZM
-Harpie-ZZL
-łucznik-GK
-Włucznik-GK
-Ligeja-NC
-Zielarka -Z

Epoka III

Budynki:

-Bazar-B
-Duża wieża-DW
-Warsztat-W

Jednostki:

-Ichocentaury-NC
-Centaury-ZM
-Pegazy-ZZL
-dinozaur kupiecki
-Lew Nemejski-ZM
-Tryton-NC

Epoka IV

Budynki:

-Zagroda Cyklopów -ZC

Jednostki:

-Cyklop bojowy-ZC
-Cyklop transportowy-ZC
-Cyklop roboczy-ZC
-Cyklop z katapultą-ZC
-Katapulta-W
-Taran-W

Epoka V:

Jednostki:

Cerber(tytan)

Bohaterowie:

Zeus:

I poziom:

-rzuca piorunami

II poziom

-Jednostki w pobliżu dostają premie do ataku

III poziom

-Akcja specialna : burza z piorunami (zabija pojedyńczą jednostkę)

IV poziom

-Wszystkie pięć plemion otrzymuje piorunową wieżyczke

V poziom

-Atak dystansowy każdej jednostki wzrasta o 20

Atena

I poziom

-wiele PŻ

II poziom

-premia do pancerza piechoty

III poziom

-specialna akcja -telepatia -przejmujesz 1 jednostke wroga

IV poziom

-Nordowie otrzymują byka kreteńskiego

-Pustynni jeźcy otrzymują pegaza

-Smoczy klan otrzymuje lwa niemejskiego

-SEAS otrzymuje Gygesa zdrajcę

-Mitowie otrzymują Minotaura

V poziom

więcej PŻ dla Zwierząt

Posejdon :

I poziom

porusza się po lądzie i wodzie

II poziom

większy pancerz dla statków

III poziom

akcja specjalna - burza morska - jednostki wodne w zasięgu akcji umierają)

IV poziom

-Nordowie otrzymują ichocentaury

-Pustynni Jeźcy otrzymują Ligeję

-Smoczy Klan otrzymuje Trytona

-SEAS otrzymuje Mormę

-Mitowie otrzymują Czarną Mgłę ( pochłania statki wroga i powoli niszczy)

V poziom

-Więcej ataku dla statków

Wątek fabulary

Gdy na olimpie trwa wojna Kronos i Zeus toczą pojedynek
W pewnym momencie obaj postanawiają użyć najśilnejszego ataku
i gdy ich moc się zetkneła przeniosło wrzystkich mieszkańców olimpu
do świata Paraworld

autorstwa mojego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wybraniec
Wojownik


Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:54, 16 Maj 2011    Temat postu:

łączenie jednostek np:
łucznicy i pikinierzy pierwszy szereg pikinierzy drugi łucznicy
określona liczba strzałów np:
łucznik 20 strzałów
włócznik 1 strzał
nie na życie np:
jeden strzał łucznika zabija wojownika
możliwość chodzenia jedną jednostką jak w GTA
ustawianie formacji np:
pikinierzy formacja jeż (piki wystawione do przodu)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Geosaurus
Treser raptora


Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Gdzie czas łączy się z przestrzenią

PostWysłany: Śro 16:05, 18 Maj 2011    Temat postu:

Pawel211298 napisał:
ja bym dodał dwa nowe plemiona

A oto moja propozycja. Narazie bez statystyk i bonusów od starych bohaterów, ale jak sie spodoba to je dodam:

Rasa: Serdanie
Serdanie to rasa obca, nie pochodzą oni z tego świata. Kiedyś żyli oni na o wiele wyższym poziomie. Ponoć to oni stworzyli świat, w którym życie trwa wiecznie oraz Ziemię. Cel tego przedsięwzięcia nie był znany bowiem gdy ludzie w większości zostali odesłani na Ziemię cywilizacja Serdan upadła i musieli się wycofać do swego wymiaru. Powrót do ich Edenu (tak nazywają świat gry) został wymuszony brakiem zasobów, dzięki którym mogliby odbudować swoją cywilizację. Najbardziej cenionym materiałem są kryształy, których pełno jest w całym Edenie. Nacja ta składa się z trzech gatunków: Eldasarów- najbardziej podobni do ludzi, choć o dłuższych uszach, jaszczurzych ogonach, szponów jak u raptorów i skórze pokrytej paskami. Są sprytni i szybcy. W armii pełnia rolę strzelców, lekkiej piechoty i komandosów oraz mają bardzo dobre podejście do zwierząt. Scytograci- z wyglądu przypominają wyprostowane, łuskate raptory. Są jednak groźniejsi, bystrzejsi i silniejsi od swych dalekich przodków. Pełnia rolę robotników, ciężkiej piechoty i jeźdźców ogromnych bestii. Sidłanie to rasa dracońska- czyli pochodząca od smoków. Od smoków różni ich wzrost oraz posiadanie włosia na głowie. Stanowią mózg rasy- pełnią rolę medyków i czarodziei.

Budynki:
Są one zbudowane głównie ze stali, lecz do obudowania z zewnątrz i zamaskowania używają drewna i kamieni. Każdy wybudowany budynek zawiera miejsce mieszkalne dla osadników.

I poziom:
Centrum epoki, Skład zasobów, Posterunek łowcy, Koszary, Zagroda małych dinozaurów, Port, Tawerna, Mur, Brama.
II poziom:
Sanktuarium, Magazyn (ulepszenie Składu), Lotnisko, Wieża obronna, Zagroda dużych dinozaurów, Kuźnia
III poziom:
Bazar (ulepszenie Magazynu), Arsenał (ulepszenie Kuźni), Lustro bitewne, Działo laserowe,
Plantacja (daje drewno zatrudnia 3 robotników), Stawy rybne (daje mięso, zatrudnia 2 robotników)
IV poziom:
Kapitol (ulepszenie centrum epoki), Zagroda bestii, Sanktuarium (ulepszenie Świątyni)
V poziom: Smoczy Tabor (wędrowna placówka bojowa), Teleport

Awanse na epoki: wymaga drewna, kamieni, mięsa i kryształów.

Jednostki:
I poziomu:
Robotnik, Zwiadowca (jeździec na driozaurze, posiada mikroraptora jako „sokoła”), Szermierz I, Kuter rybacki, Transportowiec, Łódź zwiadowcza

II poziom:
Osadnik (ulepszenie robotnika), Smilodon bojowy, Pachyrinozaur- taran, Ceratozaur, Szermierz II, Tarczownik, Strzelec, Lansjer, Pteranodon- zwiadowca, Wiwerna, Galera (ul. Łodzi zwiadowczej), Statek- pułapka, Polakant z katapultą, Snajper, Liopleurodon,

III poziom:
Wóz kupiecki (Muttaburozaur ze skrzyniami i wozem kupieckim, powozi go Eldasar), Komandos (uzbrojony Eldasar, który potrafi stać się niewidzialny i sabotować wrogie osady, wywołując wybuchy, zabijając robotników, bohaterów, czy niszcząc surowce), Medyk, Styrakozaur, Amargazaur transportowy, Pretorianin, Animag (bojowe ulepszenie medyka), Bombowiec (wiwerna z bombami), Mozazaur, Szermierz III

IV poziom
Spinozaur- kolos, Ultrazaur oblężniczy,

V poziom:
Smok.

Bohaterowie:

Sarin Hendergard
Naukowiec Serdan, jako jeden z buntowników sprzeciwiał się najazdowi na Eden. Jest wszechstronny, nie boi się pracy i walki.

I poziom:
Zwiadowcy widzą więcej
II poziom:
Jednostki zwierzęce poruszają się szybciej
III poziom:
Oswojenie- neutralne zwierzęta stoją po stronie gracza, gdy przebywa z nim Sarin
IV:
-Nordowie otrzymują trapera:
Jednostka szukająca gniazd dzikich zwierząt i sprowadza je do bazy gracza. Atakuje drapieżnikami, których gniazdo zaznaczył
-Pustynni Jeźdźcy otrzymują Matkę dinozaurów- jednostka, która jest okryta pachnidłami dzięki którym jednostki zwierzęce i bestie uznają za swoją matkę i bronią ją walcząc nawet z własnymi sojusznikami.
-Klan smoka otrzymuje Pachnidło- przynęta na roślinożerców, zaś ustawiona przy bramach wroga przyciąga ku nim drapieżniki.
-SEAS- otrzymuje hipnotyzer- machina która wybudowana koło gniazda sprawia, że wszystkie drapieżne zwierzęta znajdujące się w jej pobliżu nie atakują już naszych jednostek i pełnią rolę strażników.
-Serganie otrzymują zagrodę- budynek, w którym po zagonieniu do niego pary zwierząt jednego gatunku zaczyna jego hodowlę. Zwierzęta tam urodzone są oswojone, lecz nie zajmują miejsca w panelu.
V poziom:
Jednostki zwierzęce leczą się po zadaniu ran wrogom

Gen. Dergar Satorial
Scytograta, największy wojownik w całym świecie Serdan. Dowódca inwazji mającej na celu uratowanie cywilizacji. Uważa że ludzie są zbyt prymitywni, by z nimi prowadzić handel, czy w ogóle rozmawiać. Najchętniej wszystkich by zniewolił do pracy w kopalniach.

I poziom:
Robotnicy i szermierze mają więcej punktów obrony
II poziom:
Premia PŻ dla jednostek latających i piechoty
III poziom: Styl dwóch ostrzy
-Rzuca się w środek oddziałów wroga i zadaje im ogromne obrażenia
IV poziom:
Nordowie otrzymują:
-Gojizaura- jaszczur-tytan, który zadaje obszarowe obrażenia, skuteczny na lądzie i w wodzie ( IV poziom)
Pustynni Jeźdźcy otrzymują:
-Argentynozaur- miażdżyciel- zauropod, który zadaje obszarowe obrażenia, jego tupnięcia niszczy budowle w posadach, a piechota traci równowagę. Na grzbiecie może utrzymać do dziesięciu strzelców.
Klan Smoka otrzymuje:
-Szantunguzaur oblężniczy- ogromny hadrozaur mający na sobie balistę i armatę. Z boków przywieszone są bomby, którymi rzucają Obrońcy w przeciwnika w bezpośrednim starciu. Zwierze potrafi również ogłuszyć jednostki zwierzęce wroga. Balista może pełnić funkcję ochrony przeciwlotniczej
SEAS otrzymuje:
-Mecha-smok, jednostka latająca, może przetransportować do dwudziestu jednostek. Przy lądowaniu atakuje z powietrza, potem tylko z ziemi, posiada osłonę przeciwlotniczą.
Serdanie otrzymują:
-Smoczego golema- bestia z kryształów, bazaltu i magmy. Najpotężniejsza jednostka. Wysoka obrona, atak i punkty życia. (V poziom)
V poziom:
Wszystkie jednostki mają premię w obronie i w PŻ.


Mędrzec:
Jedyny Sidian, który nie opuścił Edenu. Zna odpowiedzi na wiele pytań, jego mądrośc przewyższa druidzką, czy Wielką Bibliotekę Świętego Miasta.

I poziom:
-Robotnicy szybciej pozyskują kryształów i kamieni.
II poziom:
-Blokuje efekty artefaktów u wroga
III poziom:
-Antymagia- niweluje wszystkie wskrzeszenia i efekt leczenia jednostek wroga przez kilka chwil
IV poziom:
-Wszystkie plemiona otrzymują Kamień filozoficzny (ogromny zielony głaz o idealnie gładkiej powierzchni, który generuje zasoby kamienia i kryształów).
V poziom:
-Premia życia dla jednostek świątynnych, niweluje modyfikatory wroga na polu walki.



Wejście fabularne:
Pojawili się w chwili, gdy Taslow miał za sobą wyłączyć machinę. Gen. Dergar zabił go i ustawił machinę tak, ze w całym świecie otworzyły się portale do Ziemi. Serdanie wprowadzili chaos w obu światach, by rozpocząć bez przeszkód inwazję i potem zniszczyć planetę naszych bohaterów. Wielkie armie zajęły się wpierw niedobitkami Seas, a potem zawładnęły kolejnymi wyspami, począwszy od wulkanicznych i tropikalne, po pustynne i nordyckie. Generał pragnie zetrzeć całą cywilizację ludzką z pow. ziemi.

autorstwa Geosaurus

i jeszcze ...

Rasa: Mitowie

Epoka I:

Budynki :

-olimpijski pałac(centrum)-OP
-greckie koszary-GK
-zagroda mitów -ZM
-Ateńska gospoda - AG
-Niebiańska palisada - NP
-Niebiańska brama - NB
-Olimpijski dom-OD
-Niebiańska Chmura -NC(Budynek latający może stać na nim 4 inne budynki )(produkuje jednostki wodne)(może transportować 26 jednostek)
(jest źródłem surowców )(Nie Może walczyć)

Jednostki :

-robotnik-OP
-wojownik-GK
-Zwiadowca na argosie -ZM
-Łódź rybacka

Epoka II:

Budynki:

-Zielnisko - Z
-Mała wieża - MW
-Kuźnia Hefajstosa -KH
-Jadłodajnia-J
-Zagroda zwierzt latających -ZZL

Jednostki:

-Byk kreteński -ZM
-Gorgona-ZM
-Harpie-ZZL
-łucznik-GK
-Włucznik-GK
-Ligeja-NC
-Zielarka -Z

Epoka III

Budynki:

-Bazar-B
-Duża wieża-DW
-Warsztat-W

Jednostki:

-Ichocentaury-NC
-Centaury-ZM
-Pegazy-ZZL
-dinozaur kupiecki
-Lew Nemejski-ZM
-Tryton-NC

Epoka IV

Budynki:

-Zagroda Cyklopów -ZC

Jednostki:

-Cyklop bojowy-ZC
-Cyklop transportowy-ZC
-Cyklop roboczy-ZC
-Cyklop z katapultą-ZC
-Katapulta-W
-Taran-W

Epoka V:

Jednostki:

Cerber(tytan)

Bohaterowie:

Zeus:

I poziom:

-rzuca piorunami

II poziom

-Jednostki w pobliżu dostają premie do ataku

III poziom

-Akcja specialna : burza z piorunami (zabija pojedyńczą jednostkę)

IV poziom

-Wszystkie pięć plemion otrzymuje piorunową wieżyczke

V poziom

-Atak dystansowy każdej jednostki wzrasta o 20

Atena

I poziom

-wiele PŻ

II poziom

-premia do pancerza piechoty

III poziom

-specialna akcja -telepatia -przejmujesz 1 jednostke wroga

IV poziom

-Nordowie otrzymują byka kreteńskiego

-Pustynni jeźcy otrzymują pegaza

-Smoczy klan otrzymuje lwa niemejskiego

-SEAS otrzymuje Gygesa zdrajcę

-Mitowie otrzymują Minotaura

V poziom

więcej PŻ dla Zwierząt

Posejdon :

I poziom

porusza się po lądzie i wodzie

II poziom

większy pancerz dla statków

III poziom

akcja specjalna - burza morska - jednostki wodne w zasięgu akcji umierają)

IV poziom

-Nordowie otrzymują ichocentaury

-Pustynni Jeźcy otrzymują Ligeję

-Smoczy Klan otrzymuje Trytona

-SEAS otrzymuje Mormę

-Mitowie otrzymują Czarną Mgłę ( pochłania statki wroga i powoli niszczy)

V poziom

-Więcej ataku dla statków

Wątek fabulary

Gdy na olimpie trwa wojna Kronos i Zeus toczą pojedynek
W pewnym momencie obaj postanawiają użyć najśilnejszego ataku
i gdy ich moc się zetkneła przeniosło wrzystkich mieszkańców olimpu
do świata Paraworld

autorstwa mojego



Mitowie nie pasują niestety do Paraworld. Mamy tu dinozaury i machiny, trochę fantastyki również, ale 100% mitologii to już przesada.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zenek
Gość





PostWysłany: Sob 17:36, 01 Paź 2011    Temat postu:

Ja bym dał do gry kilku bohaterów

Abby pancerz 20 - 40 .. życie 900 atakuje za pomocą bicza zasięg 10m. penetracja i zniszczenie obszarowe

1poziom .. wrogie zwierzęta w pobliżu Abby atakują swoje jednostki.
2poziom .. zwiększa pancerz i atak bohaterom.
3poziom .. Uzi
4poziom ..
Wszystkie plemiona otrzymują Arkę przymierza
Jest potężną bronią , która pozyskuje surowce z jednostek
5poziom .. U zwierząt są ulepszenia pancerza

Connor pancerz 80 - 10 życie 600 atak dystansowy z trucizną
w zwarciu ma penetracje
1 poziom wszystkie budynki w pobliżu mają penetrację
2 poziom wrogie jednostki piechoty można wyprodukować w pobliżu Connora
3 poziom Chwilowy atak ze zdwojoną siła
4 poziom Wszystkie Bazary mają pancerz i balistą
5 poziom Podgląd wrogich jednostek

Cutner pancerz po 50
1 poziom piehota w poblizu zadaje mniejsze obrazenia
2poziom w pobliżu Cutnera jednostki mają efekt wampira ( przy każdym zadaniu obrażeń jednostka odbiera życie wrogiej jednostce)
3 Nokaut
4 Wszystkie plemiona mają Elektromagnes
5 Robotnicy mają 50 atak i penetracje oraz 700 pż.
Powrót do góry
Tyranek
Triceratops


Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: konstancin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:41, 01 Paź 2011    Temat postu:

Zeniu, co się tak "skradasz" wszyscy zapraszamy do rejestracji.

A żeby nie spamować: kilka nowiutkich map np. Helmowy Jar, Minas Tirith. Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dayosmen
Treser raptora


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Sob 15:35, 22 Paź 2011    Temat postu:

Pawel211298 ja tam bym dal może jedna z tych ras i fabułę typu ,że obcy otworzyli portal i przenieśli się do normalnego świata i pomagają ludziom w pozbyciu się dinozaurów, albo przeciwnie stają przeciw ludziom.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel211298
Wojownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Sob 17:51, 22 Paź 2011    Temat postu:

ale jeden z tych pomysłów nie był mój tylko Geosaurus

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szysz
Encyklopedysta


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: POLE BITWY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:12, 23 Paź 2011    Temat postu:

Zenek widzę fan Primevala Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin