www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Kody
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Ogólnie
Autor Wiadomość
COLE
Megaloceros


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Konin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 6:53, 08 Maj 2010    Temat postu:

Mam Windows xp i niemam tego openpwsetting.exe ale mam cheat.exe i niewiem jak to zrobici zeby mieci kody

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
COLE
Megaloceros


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Konin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:20, 13 Maj 2010    Temat postu:

Siema wie ktosi jak mieci ekoszkielet babit

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:14, 13 Maj 2010    Temat postu:

Inną metodą oprócz SEASmoda, są kody, jeśli Ci działają
Tutaj masz zmodydikowany plik cheats., pod literą Y jest Exoszkielet Babbita
[link widoczny dla zalogowanych]
Zapisz ten plik na dysku, wkopiuj do foldera z grą Paraworld\bin i zmień nazwę na cheats.txt, a poprzedni plik, jeśli masz to skasuj lub zmień mu nazwę wcześniej.

Exoszkielet Babbita będzie w pełni funkcjonalny dopiero na 5 poziomie, więc musisz mieć czaszki by go awansować, bo przywołany kodami zaczyna na poziomie 1 bez ataku czy obrony.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
diablo16081998
Megaloceros


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: ŁÓDŹ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:05, 18 Maj 2010    Temat postu:

Nie chodzi mi Documents and Settings co mam robić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:15, 18 Maj 2010    Temat postu:

Jak to "nie chodzi" Documents and Settings ?
Jaki masz system?
Pobierz i uruchom [link widoczny dla zalogowanych]
program sam odnajdzie settings.cfg, ale edycję pliku trzeba samemu zrobić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość(narazie)
Gość





PostWysłany: Pią 10:41, 28 Maj 2010    Temat postu:

Tomeis mogłeś nie zakładać tego tematu ja tam nie odpowiadam ale przeleciałem się po tekście i naprawde zwariować można Very Happy .
Powrót do góry
tajron8
Triceratops


Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:08, 28 Maj 2010    Temat postu:

Tomeis a mógłbyś zrobić kody na robotników 4 plemion bo bym chciał pograć wszystkimi plemionami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szysz
Encyklopedysta


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: POLE BITWY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:56, 28 Maj 2010    Temat postu:

Cytat:
Tomeis a mógłbyś zrobić kody na robotników 4 plemion bo bym chciał pograć wszystkimi plemionami.


O co chodzi? Zdziwiony Nawet jak masz robotników czterech plemion, to i tak możesz budować tylko budynki plemienia którym grasz o.-


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tajron8
Triceratops


Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:13, 11 Lip 2010    Temat postu:

szyszunia00800 napisał:
Cytat:
Tomeis a mógłbyś zrobić kody na robotników 4 plemion bo bym chciał pograć wszystkimi plemionami.


O co chodzi? Zdziwiony Nawet jak masz robotników czterech plemion, to i tak możesz budować tylko budynki plemienia którym grasz o.-


Szkoda,ale kod na robotnika i tak by się przydał.

EDIT:
Przydałyby mi się kody na:
-Piracki Okręt Flagowy
-Stine z eusmilusem(bo bez niego nie ma specjalnej umiejętności ani nie daje specjalnej jednostki,jest wolniejsza i słabsza)
-Taslowa
-Arcydruida
-Leightona(Z SEASMODA3.5.2)
-Kelmana(Z SEASMODA3.5.2)
-Majagi(Z SEASMODA3.5.2)
-Kupca(Z SEASMODA3.5.2)
-Tarnę(Z SEASMODA3.5.2)

Jak mam działającego boostera i działającego SEASMODA3.5.2 nie powinno być problemów w grze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tajron8 dnia Nie 18:17, 11 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:35, 13 Lip 2010    Temat postu:

Na prośbę tajron8 odpowiedni plik jest tutaj
[link widoczny dla zalogowanych]

Plik jest dostosowany do SEASMOD 3.5.4 ! więc jak kody na 3 bohaterów z seasmodu nie działają to trzeba pobrać nową wersję seasmodu.
Leighton i Kleemann już byli w kodach jako Livingstone i Schliemann, w tej wersji sa pod Leighton i Kleemann.
Statek jest tworzony na poziomie 1, więc by działał normalnie trzeba go awansować.

Jak ktoś chciał to może sam zmienić kody i pod klawiszem tworzyć ustalone przez siebie jednostki
Q:Cole:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("Cole_s0",%PLAYERID%,%MOUSE%);
Q na czerwono-to litera wlaczajaca kod czyli tworzenie jednostki
Cole -na zolto - opis kodu dla gracza
Cole_s0 - na niebiesko- nazwa techniczna jednostki, podana jest w tekstach HELP i w TECHTREE.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tajron8
Triceratops


Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:25, 13 Lip 2010    Temat postu:

Tomeis napisał:
Na prośbę tajron8 odpowiedni plik jest tutaj
[link widoczny dla zalogowanych]

Plik jest dostosowany do SEASMOD 3.5.4 ! więc jak kody na 3 bohaterów z seasmodu nie działają to trzeba pobrać nową wersję seasmodu.
Leighton i Kleemann już byli w kodach jako Livingstone i Schliemann, w tej wersji sa pod Leighton i Kleemann.
Statek jest tworzony na poziomie 1, więc by działał normalnie trzeba go awansować.

Jak ktoś chciał to może sam zmienić kody i pod klawiszem tworzyć ustalone przez siebie jednostki
Q:Cole:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("Cole_s0",%PLAYERID%,%MOUSE%);
Q na czerwono-to litera wlaczajaca kod czyli tworzenie jednostki
Cole -na zolto - opis kodu dla gracza
Cole_s0 - na niebiesko- nazwa techniczna jednostki, podana jest w tekstach HELP i w TECHTREE.

Tomeis dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki,dzięki Mr. Green Very Happy Laughing Ya winkles Little thongue man Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra !!!! Very Happy Wink Ja sam w życiu bym tego nie znalazł.(mój internet chodzi koszmarnie i nie zam nikogo kto mógłby mi powiedzieć np. W jakim folderze są sejwy od ParaWorld(to wiem)).

P.S.Oto plik cheats.txt,który zmodyfikowałem:
Cytat:
Q:Cole:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("Cole_s0",%PLAYERID%,%MOUSE%);
W:Bela:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("Bela_s0",%PLAYERID%,%MOUSE%);
E:Stina:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("special_eusmilus",%PLAYERID%,%MOUSE%);
R:Lovelace:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("lovelace_s0",%PLAYERID%,%MOUSE%);
T:Babbage:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("babbage_s0",%PLAYERID%,%MOUSE%);
Z:Darwin:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("darwin_s0",%PLAYERID%,%MOUSE%);
U:Leighton:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("livingstone_s0",%PLAYERID%,%MOUSE%);
I:Mayor:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("mayor_s0",%PLAYERID%,%MOUSE%);
O:Kleemann:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("schliemann_s0",%PLAYERID%,%MOUSE%);
V:Arcydruid:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("hermit_s0",%PLAYERID%,%MOUSE%);
F:miyagi:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("Miyagi_s0",%PLAYERID%,%MOUSE%);
J:Kupiec:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("Larry_s0",%PLAYERID%,%MOUSE%);
X:Taslow:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("tesla_s0",%PLAYERID%,%MOUSE%);
A:Tarna:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("Tarna_s0",%PLAYERID%,%MOUSE%);
H:Statek:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("seas_pirate_boss_ship",%PLAYERID%,%MOUSE%);


7:ninigi_ worker:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("ninigi_worker",%PLAYERID%,%MOUSE%);
8:aje_worker:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("aje_worker",%PLAYERID%,%MOUSE%);
9:Hu_Worker:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("hu_worker",%PLAYERID%,%MOUSE%);
0:seas_worker:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("seas_worker",%PLAYERID%,%MOUSE%);
D:Hu_killer:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("hu_killer",%PLAYERID%,%MOUSE%);

Y:seas_scorpion:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("seas_scorpion",%PLAYERID%,%MOUSE%);
C:Aje_brachiosaurus_catapult:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("aje_brachiosaurus_catapult",%PLAYERID%,%MOUSE%);

1:Hu_Warrior:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("hu_jetpack_warrior",%PLAYERID%,%MOU
2:Hu_Archer:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("hu_test_char_a",%PLAYERID%,%MOUSE%);
3:Hu_Army:var int i;for(i=0)cond(i<20)iter(i++)do CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("hu_warrior",%PLAYERID%,%MOUSE%);endfor;
4:Exoszkielet:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("babbage_mobile_suit",0,%MOUSE%);

5:GainWood:CSrvWrap.GetCurLevel()^.GetPlayer(%PLAYERID%)^.GetAttribs()^.SetValue("wood",CSrvWrap.GetCurLevel()^.GetPlayer(%PLAYERID%)^.GetAttribs()^.GetValue("wood").ToInt()+50000);
5:GainFood:CSrvWrap.GetCurLevel()^.GetPlayer(%PLAYERID%)^.GetAttribs()^.SetValue("food",CSrvWrap.GetCurLevel()^.GetPlayer(%PLAYERID%)^.GetAttribs()^.GetValue("food").ToInt()+50000);
5:GainStone:CSrvWrap.GetCurLevel()^.GetPlayer(%PLAYERID%)^.GetAttribs()^.SetValue("stone",CSrvWrap.GetCurLevel()^.GetPlayer(%PLAYERID%)^.GetAttribs()^.GetValue("stone").ToInt()+50000);
5:GainSkulls:CSrvWrap.GetCurLevel()^.GetPlayer(%PLAYERID%)^.GetAttribs()^.SetValue("iron",CSrvWrap.GetCurLevel()^.GetPlayer(%PLAYERID%)^.GetAttribs()^.GetValue("iron").ToInt()+50000);

6:LoseWood:CSrvWrap.GetCurLevel()^.GetPlayer(%PLAYERID%)^.GetAttribs()^.SetValue("wood",0);
6:LoseFood:CSrvWrap.GetCurLevel()^.GetPlayer(%PLAYERID%)^.GetAttribs()^.SetValue("food",0);
6:LoseStone:CSrvWrap.GetCurLevel()^.GetPlayer(%PLAYERID%)^.GetAttribs()^.SetValue("stone",0);
6:LoseSkulls:CSrvWrap.GetCurLevel()^.GetPlayer(%PLAYERID%)^.GetAttribs()^.SetValue("iron",0);

P:aje_shaman:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("aje_shaman",%PLAYERID%,%MOUSE%);

B:seismosaurus:begin TitanSeismosaurus;var ^CFightingObj pxO = cast<CFightingObj>(CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("ninigi_seismosaurus",%PLAYERID%,%MOUSE%));if(pxO!=null)then pxO^.SetLevelClean(4); endif; end TitanSeismosaurus;
M:atroxosaurus:begin TitanTRex;var ^CFightingObj pxO = cast<CFightingObj>(CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("aje_atroxosaurus",%PLAYERID%,%MOUSE%));if(pxO!=null)then pxO^.SetLevelClean(4); endif; end TitanTRex;
N:triceratops:begin TitanTriceratorps;var ^CFightingObj pxO = cast<CFightingObj>(CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("hu_triceratops",%PLAYERID%,%MOUSE%));if(pxO!=null)then pxO^.SetLevelClean(4); endif; end TitanTriceratorps;

G:GodMode:cast<CFightingObj>(CSrvWrap.GetObjMgr()^.GetObjByName("%SELNAME%"))^.SetGodMode(true);



K:Kill:var ^CFightingObj pxObj=cast<CFightingObj>(CSrvWrap.GetObjMgr()^.GetObjByName("%SELNAME%")); if(pxObj!=null)then pxObj^.Die(); endif;

L:Delete:CSrvWrap.GetObjMgr()^.DeleteObject(CSrvWrap.GetObjMgr()^.GetObjByName("%SELNAME%"));


EDIT:
Skąd można pobrać SAEASMODA3.5.4?

EDIT:
Czy dałoby się zrobić kod na Wieżyczkę Taslowa?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tajron8 dnia Czw 0:03, 15 Lip 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:14, 16 Lip 2010    Temat postu:

Seasmod można pobrać z [link widoczny dla zalogowanych]

Kod na wieżyczkę powinnien działać, sprobuj podstawić odpowiednie wpisy w kodzie na przywoływanie jednostki.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tajron8
Triceratops


Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:55, 16 Lip 2010    Temat postu:

Tomeis napisał:
Seasmod można pobrać z [link widoczny dla zalogowanych]

Kod na wieżyczkę powinnien działać, sprobuj podstawić odpowiednie wpisy w kodzie na przywoływanie jednostki.

Dzięki Wink .
Ej,a czy ten SEASMOD ma mieć 584 KB.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tajron8 dnia Pią 14:59, 16 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:37, 17 Lip 2010    Temat postu:

Nie, instalor seasmoda powinnien mieć około 35 mb,
na podanym adresie jest przycisk Download seasmod 3.5.4
jak go nie widzisz to coś masz źle,
bezpośredni link do pliku to
[link widoczny dla zalogowanych]

Przykładowy kod na wieżę to
Q:wieza:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("aje_tesla_tower",%PLAYERID%,%MOUSE%);


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:55, 20 Lip 2010    Temat postu:

Mam pytanie.
Ktoś wie, czemu jak przyzywam jednostkę kodem, to ona się pojawia, ale wszystkie inne znikają? Kod:
Cytat:
X:arena trex:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("aje_funtitan",%PLAYERID%,%MOUSE%);

Edit: Już działa. Wystarczyło że przeniosłem kod do tytanów, a nie na koniec.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Wto 9:20, 20 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Następny
Strona 9 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin