www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Leniwiec i Malpa ninja w grotach ssakow w edytorze
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Ogólnie
Autor Wiadomość
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:31, 12 Lut 2009    Temat postu:

Klikac na link prawym przyciskiem myszki i zapisz jako, bo inaczej plik otworzy sie w przegladarce.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
janadja
Ankylozaur


Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: z domu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:01, 03 Mar 2009    Temat postu:

a ja nie mogę znaleźć tego pliku leveled

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:42, 04 Mar 2009    Temat postu:

Musisz zainstalować Edytor map. Jest to modyfikacja edytora map, a nie samej gry.
[link widoczny dla zalogowanych]
Instalacja utworzy ten folder.
By inne jednostki rodziły się w gniazdach to musisz sam w mapach zmienić w ustawieniach gniazda by rodziły sie wybrane przez ciebie zwierzeta np. Leniwiec lub Malpa ninja.
Wazne
Plik jest zmodyfikowanym plikiem z Boosterpacka, więc jak nie masz BP to musisz go zainstalować, bo Leniwiec i Malpy ninja nie zobaczysz tak jak innych nowych dinozaurów z BP.
Instalacja wszystkiego musi być przeprowadzona tak:
podstawowa gra, potem edytor map, potem boosterpack, potem zmodyfikowany plik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
StegozaurX
Gość





PostWysłany: Nie 22:50, 10 Lip 2011    Temat postu:

Przecież leniwiec naziemny jest 3x razy większy i miałby parametry
2000życia 70 ataku pancerz 40 na 90 i czaszki 87 ,a twój na obrazku bardziej przypomina tego co chodzi po drzewac h i jest plochliwy.
Zresztą leniwiec nikogo w zyciu nie zaatakowałby
Powrót do góry
Szysz
Encyklopedysta


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: POLE BITWY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:36, 14 Lip 2011    Temat postu:

Takie upomnienia kieruj do twórców gry a nie do Toma, bo to nie on stworzył te zwierzaki Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
StegozaurX
Gość





PostWysłany: Czw 17:57, 14 Lip 2011    Temat postu:

Ale włąściwie jak zwierzaki się tworzy w edytorze ,np. Małpa Ninja''. Zdziwiony Czy trzeba do tego kodów/trzeba ściągać z internetu?
Kod:
Powrót do góry
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:01, 14 Lip 2011    Temat postu:

Nie da się stworzyć jednostki w edytorze. Małpa Ninja jest tworem twórców gry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zenek
Gość





PostWysłany: Śro 19:42, 17 Sie 2011    Temat postu:

A właściwie w jakim pliku są wybory krajobrazów np. Pyłowa Dolina, czy można byłoby stworzyć teren o 2 krajobrazach Zdziwiony jak w wczytywaniu misji 9 gdzie było widać koniec ,,Lodowej Pustyni i ,,początek
Dżungli,,.Czy możliwe jest zmienić zwierze by pasowałoby do innego krajobrazu w liniach TechTre
np.Karnotaur = Pyłowa Dolina
na
Karnotaur = Dżungla. Laughing
Powrót do góry
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:10, 17 Sie 2011    Temat postu:

W jakim sensie by pasowało?
Można postawić karnotaura na Lodowej pustyni, Dżungli itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:27, 20 Sie 2011    Temat postu:

To jaki dinozaur jest w gnieździe jest ustalone na stałe w danej mapie.
Obecnie możesz zedytować mapę i ustawić w odpowiednim gnieździe dinozaura z innej "strefy klimatycznej".
Obecnie znaczy się po edycji pliku związanego z edytora map, jeżeli instalowałeś BP z automatycznej instalacji zwanej 2.0 to masz to już gotowe.
Bowiem w wersji bez modyfikacji nie można było ustawić dinozara w gnieździe w innej strefie klimatycznej, ale podstawienie jako obiekt zawsze było możliwe.
Z poziomu gry nie można zmienić ustalonego dinozaura w gnieździe.

Nie wiem czy możliwe są mapy o mieszanych "strefach klimatycznych".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin