www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

SEAS
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Ogólnie
Autor Wiadomość
Binek11
Wojownik


Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:14, 11 Kwi 2009    Temat postu: SEAS

Mam pytanie czy w plemieniu SEAS jest tylko 9 budowli?
I czemu nie mam tego wielkiego skorpiona a zrobiłem wszystko jak należy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:52, 11 Kwi 2009    Temat postu:

1. Bo tyle twórcy gry zrobili
2. Wymaga triggerów, wczytuje się ci 16 misja w edytorze ? A poza tym dyskusja o skorpionie była poruszana prawie rok temu i trwała kilka miesięcy. I jak to "zrobiłeś wszystko jak należy" ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:53, 12 Kwi 2009    Temat postu:

Plemię SEAS nie zostało dokończone przez autorów, by było jako 4 plemię do grania. Dlatego są różne braki.

Sprecyzuj o co chodzi z skorpionem.
Skorpiona z 16 misji nie ma sensu budować bo nie będzie się ruszał. Nie jest dostępny normalnie w produkcji.
Jeśli ci chodzi o mod dodający przerobionego skorpiona z KS, to może nie zrobiłeś skrótu lub nie uruchomiłeś gry z nowego skrótu?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Nie 21:56, 12 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:35, 12 Kwi 2009    Temat postu:

Binek11 napisał że chodzi o "wielkiego skorpiona", więc aczej chodzi o tego z 16 misji. Ale wiesz, jak zrobisz fest armię, a np. jedyne wejście do twej bazy zastawisz Skorpionem, to wróg ma kłopot

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragonisa
Kentrozaur


Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 20:57, 13 Kwi 2009    Temat postu:

Nie zastawi, skoro się nie rusza Logiczne...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:38, 13 Kwi 2009    Temat postu:

Logiczne, jeśli go w wejściu do bazy wybudujesz, chyba że go się w innym budynku tworzy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Pon 21:41, 13 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragonisa
Kentrozaur


Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 13:03, 14 Kwi 2009    Temat postu:

Go się chyba ani nie buduje, ani nie tworzy w żadnym budynku... Po prostu w 16 misji jest. Z resztą jak już wspominano, SEAS jest niedokończone. Więc zapewne opcji budowy tego skorpiona też nie ma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:14, 14 Kwi 2009    Temat postu:

Mi chodziło, że gdyby go dało się wybudowac/stworzyc, to by można było zastawic nim wejście do plemienia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Phoenix
Wojownik


Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: z przed kompa!
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:59, 05 Sty 2010    Temat postu:

SEAS napisał:
Binek11 napisał że chodzi o "wielkiego skorpiona", więc aczej chodzi o tego z 16 misji. Ale wiesz, jak zrobisz fest armię, a np. jedyne wejście do twej bazy zastawisz Skorpionem, to wróg ma kłopot


I ty też masz kłopot żeby wyjść. W końcu się nie rusza! Very Happy Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:49, 05 Sty 2010    Temat postu:

Na logikę. Od boku zostawiasz małą dziurę na bramę i las wież xD Skorpion ma 150 zasięgu, więc rampa rakietowa, ani tym bardziej artyleria mu nie podskoczy. Tylko Wielkie działo, które ma 450 zasięgu.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Wto 22:51, 05 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Phoenix
Wojownik


Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: z przed kompa!
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:06, 13 Sty 2010    Temat postu:

Ja raz zebrałem "kupę" kamienia itd. i wybudowałem na przejściu 10 wież. Very Happy Była to misja z Koczownikami i musiałem się przenieść w inne miejsce. Zostawiłem tylko wieże. Do końca gry (a grałem jeszcze jakiś czas) ani jeden wojownik się nie prześlizgnął. Jednej (może dwóm wieżom [nie pamiętam]) zostało 1/4 HP. Very Happy Gdy kończyłem tylko jedna się rozwaliła. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Phoenix dnia Śro 14:08, 13 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Colle
Megaloceros


Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:51, 08 Lut 2010    Temat postu:

nie da się zbudować wielkiego działa w seas a jak da się to napisz jak Sad Sad Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:22, 08 Lut 2010    Temat postu:

Edytując techtree, można wybudować wielkie działo.
Ale wielkie działo wymaga "triggerów" do działania, co powoduje, że ich brak czyni działo bezużytecznym, a ja nieczytałem by ktoś wiedział jakie zrobić wielkie działo aktywnym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
Gość





PostWysłany: Śro 20:17, 14 Kwi 2010    Temat postu: eJ

Nie mam konta,ale nie mogłam się powstrzymać!Jestem ciekawa co to te PLEMIĘ SEAS?!Nie mam bladego pojęcia!Dajcie odpowiedz. Rolling Eyes
Powrót do góry
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:53, 15 Kwi 2010    Temat postu:

SEAS to skrót od Stowarzyszenia na Rzecz Eksploracji Alternatywnych Systemów.
W fabule kampanii główna "akcja" to walka przeciwko tej organizacji.
Oryginalnie nie można sterować tym plemieniem tak jak Nordami, Klanem Smoka czy Pustynnymi Jeźdzcami, ale są różne metody na włączenie możliwości grania SEAS.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin