www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Problemy z sztuczną inteligencją

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Techniczny
Autor Wiadomość
JAKUB17
Treser raptora


Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:21, 09 Lut 2011    Temat postu: Problemy z sztuczną inteligencją

Cześć!
Czy wam przytrafiło się kiedyś ustawić w trybie potyczka sztuczną inteligencję przeciwnika np. AI3 a tak naprawdę to wychodzi, że ta sztuczna inteligencja to AI5? Bo mi tak. Nie wiem dlaczego tak się dzieje. Proszę o pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:35, 09 Lut 2011    Temat postu:

Ale skąd wiesz, że jest akurat na AI5? Różnica między AI3 a AI5 jest niewielka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JAKUB17
Treser raptora


Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:39, 10 Lut 2011    Temat postu:

No bo jak klikasz jednostkę wroga to pod jego nazwą pisze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:02, 10 Lut 2011    Temat postu:

Mieszasz 2 rzeczy. AIcyfra pod nazwą jednostki, to nie jest poziom SI komputera, tylko pozycja komputera w menu wyboru planszy. Czyli jak w przykładzie był AI5 to przy wyborze map i plemion był na 6 pozycji, bo gracz zawsze jest pierwszy i od strony technicznej ma numerację 0, czyli pierwszy komputer ma AI1, a jest w drugiej pozycji.
Możesz to sam sprawdzić zaczynając grę przeciwko kilku komputerom i ustawić ten sam poziom SI, a przy ładowaniu mapy i w grze zobaczysz, że wtedy każde plemię ma inną cyfrę przy AI.
Numeracja AI jest niezależna od numeracji HQ( pozycji startowej).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:05, 10 Lut 2011    Temat postu:

Dokładnie. Pomieszało mi się trochę, to AI i SI.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JAKUB17
Treser raptora


Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:56, 10 Lut 2011    Temat postu:

A!!!!!!!!!!
Spoko rozumiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Techniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin