www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

[BP] Funmode (Mirage)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Modowanie
Autor Wiadomość
barca1234
Stegozaur


Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: z Camp Nou
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:13, 28 Paź 2011    Temat postu:

A mi wszystko chodzi dobrze Smile Wink
Oprocz tego,ze nie moge produkowac Miyagiego i Tarny oraz w SEAS Ekoszkieletu Babbita,bo mapka zaslania.
PS Czy to normalne,ze nie mam funtytanow?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez barca1234 dnia Sob 13:06, 29 Paź 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czarexin
Wojownik


Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:45, 29 Paź 2011    Temat postu:

A czy mogę grać z SEASMODEM i Funmodem na raz? Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:18, 30 Paź 2011    Temat postu:

Nie, bo konstrukcja gry umozliwia zaladowanie tylko jednego techtree.
Wiec albo SEASMOD albo Funmode.
W Funmode takze jest seas, ale troche zmodyfikowany.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranek
Triceratops


Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: konstancin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:07, 31 Paź 2011    Temat postu:

SEAS napisał:
Czekać. W Funmodzie wczytywanie gry trwa nawet 2 minuty i więcej.


Ale czekałem chyba z pół godziny(no... chyba troszkę przesadziłem) i nic!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:07, 31 Paź 2011    Temat postu:

W Funmode nie ma funtytanów.
Cytat:
Ale czekałem chyba z pół godziny(no... chyba troszkę przesadziłem) i nic!!!

Nie mam pomysłu. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czarexin
Wojownik


Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:48, 31 Paź 2011    Temat postu:

Witam otóż mam taki problem: Gdy ulepszam małą zagrode zwierząt u nordów to widze czarna ikonke i pisze po angielsku ze to giganotozaur i zeby go wyprodukowac potrzebuje tarny na 4 poziomie. No to mam ja na 4-tym i jego ikonka znika. Wie ktos moze o co chodzi?
Jakby ktos mial problemy bo mapka cos zaslania niech zwiekszy sobie rozdzielczosc.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Czarexin dnia Pon 15:51, 31 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:48, 02 Lis 2011    Temat postu:

Czarexin
To chyba błąd w techtree, bo ikona powinna się pokazać dopiero, gdy Tarna będzie na 4 poziomie. Coś jest na odwrót wpisane.

Osoby z problemem, gdzie minimapa zasłania jednostki do produkcji, niech napiszą jaką rozdzielczość używają i niech sprobują z większą rozdzielczością w grze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:52, 02 Lis 2011    Temat postu:

U mnie z tym giganotozaurem też tak jest.
U mnie po zwiększeniu rozdzielczości jest ok. z tymi ikonami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Śro 15:52, 02 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czarexin
Wojownik


Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:40, 02 Lis 2011    Temat postu:

SEAS jest sposób na tego giganotozaura na poczatku kup za punkty tarne na 5 (na 4 nie sprawdzalem) poziom i wtedy nawet w drugiej epoce mozesz go produkowac ale nic wiecej nie wiem o tym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:33, 04 Lis 2011    Temat postu:

Błąd z giganotozaurem ma być naprawiony w następnej wersji.

Skorpion ma limit w zasięgu ruchu do "75m radius"- 75m promień od miejsca wybudowania. W celu ograniczenia jego "potęgi".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:49, 04 Lis 2011    Temat postu:

Cytat:
Skorpion ma limit w zasięgu ruchu do "75m radius"- 75m promień od miejsca wybudowania. W celu ograniczenia jego "potęgi".

Cwane. Nie dałoby się tego jakoś obejść? Usunąć to, zwiększyć ten zasięg? Wiesz coś na ten temat?
Dziwiło mnie to właśnie, że po otwartej przestrzeni nie chodził, a wśród budynków owszem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czarexin
Wojownik


Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:37, 04 Lis 2011    Temat postu:

Dziwne bo u mnie skorpion obszedł całą mapę (Blumen Kopf) i rozwalilem wszystkich wrogów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:49, 28 Gru 2011    Temat postu:

Jak napisał Triceratops w SB jest już funmode/mirage 2.1, ale obecnie jest coś popsute z plikami armii, bo nie można rozpocząć potyczki, więc jak chcecie teraz instalować to zróbcie sobie kopie foldera mirage.
lub u mnie tylko ten blad moze byc;P


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Śro 13:09, 28 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:08, 28 Gru 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Mirage 2.1 jednak działa dobrze:)
To u mnie były problemy(chociaż mam jeden problem).
Instalator musi mieć 85,4 MB, jak ma mniej to trzeba pobrać jeszcze raz i polecam zawsze "Wyczyść pamięć podręczną ParaWorld" przed uruchomiem gry.
Pojawią się 4 nowe skroty
mirage - mirage 2.1 bez wintermod
mirage sdk - edytor map ladujacy mirage
2 niebieskie oka - jeden to mirage z wintermod, drugi to bp z wintermod

Musicie sprawdzic w wlasciosciach skrotu, ktory skrot co uruchamia.

Mi bp z wintermod nie dziala, ale reszta tak./Potwierdzone, ze to blad u wszystkich/

Wintermod obejmuje glownie Nordow(np. sw.mikolaj zamiast robotnika) i chyba tylko robotnikow PJ,
Klan smokow i SEAS nie ma zmian z wintermodem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Śro 22:42, 28 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragonisa
Kentrozaur


Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 22:30, 17 Sty 2012    Temat postu:

O widze, że skorpiona SEAS wreszcie udało się komuś uruchomić. Za moich czasów(Czyli 2009 xD) jeszcze nie było to możliwe Razz

Moim zdaniem trochę zbyt bajerancki i chaotyczny ten dodatek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Modowanie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 5 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin