www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

[BP] Funmode (Mirage)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Modowanie
Autor Wiadomość
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:34, 10 Mar 2012    Temat postu:

Polskie tłumaczenie do wersji 2.1
[link widoczny dla zalogowanych]
rozpakować i nadpisać zawartość foldera TEXTS
Paraworld\Data\MIRAGE\DESAGE\Texts

Wypisujcie znalezione bledy w tekscie jak i w samym modzie.
W polskim tlumaczeniu kilka jednostek w SEAS ma dziwne nazwy "nie wiadomo skad wziete" bo tak brzmi przeklad wg slownika z angielskiego na polski.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szysz
Encyklopedysta


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: POLE BITWY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:31, 10 Mar 2012    Temat postu:

Co do błędów:
Jeździec Pteranodon (powinno być Jeździec na Pteranodonie)
Triceratops Działo Drzewne (powinno być Triceratops z działem drzewnym)
Więcej nie znalazłem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szysz
Encyklopedysta


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: POLE BITWY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:35, 03 Kwi 2012    Temat postu:

Jeszcze jedno, nazwy artefaktów w ogóle nie są przetłumaczone Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:56, 03 Kwi 2012    Temat postu:

W twoim helpie został plik z angielskimi napisami, z Paraworld\Data\MIRAGE\DESAGE\Texts\help usuń plik H_Items.SEML
W artefaktach nic się nie zmieniło od czasów BP.

A nazwy jednostek Seas jak Włamywacz, który "kradnie zwierzęta" i gunner czyli Odparowywacz pasują ?
Bo pierwszy chyba zostanie zmieniony na kłusownika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szysz
Encyklopedysta


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: POLE BITWY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:31, 04 Kwi 2012    Temat postu:

Odparowywacz nie pasuje, włamywacz jeszcze ujdzie, bo w pewnym sensie "włamuje" się do duszy zwierzęcia i zmienia jego nastawienie (wiem, jestem porąbany xD)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mietek
Megaloceros


Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Sob 19:06, 26 Maj 2012    Temat postu:

Czy powstaną ikonki dla seas oraz bugfixy?
oraz może ktoś napisać to do autora?
Bugfixy:
Gdy używam cheatów z gry dokładnie komendy kill niszczy mi zawsze baze seas i pozostaje po niej jakaś część i nie da się tego ani usunąć ani postawiać budynku tam.
Pustyni jeźdźcy(boty) zacinają się czasami i nie budują już jednostek nie atakują itp po prostu stoją i naprawiają jeżeli coś jest uszkodzone.
Niektóre ulepszenia u Seas(obrona dla sniperów i szybsze bieganie dla triceratopsa chyba i kosz 2lvl w statku) nie mogą zostać ukończone i w ogóle nie da się mieć tych upgradów.
Do dodania:
przydało by się trochę lepsza inteligencja botów ponieważ boty seas na 9 poz. wygrywają zawsze z 2 botami innych plemion też na 9poz.
Oraz boty seas nie wykonują niektórych ulepszeń tak jak inne plemiona.
Edit: Przydała by się lepsza kontrola nad skorpionem bo na największych mapach trudno go ruszyć najlepszym rozwiązaniem było by latanie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mietek dnia Sob 19:18, 26 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:40, 12 Lip 2012    Temat postu:

Czy ktoś wie, jak sprawić, by skorpion mógł chodzić po całej mapie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:45, 09 Mar 2013    Temat postu:

Polskie tlumaczenie do 2.5.2
[link widoczny dla zalogowanych]
Folder Texts wypakować do folderu z modem czyli :\paraworld\Data\MIRAGE\Texts i nadpisac zawartosc.
W launcher_misc sa 2 pliki
jeden Tavern_Localization.ini to komendy w ircu beda po polsku
drugi Launcher_Localization.ini za napisy w launcherze(jest na to jakas polska nazwa?)


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Sob 20:16, 23 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Puziol
Eusmilus


Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Pomorze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:26, 16 Mar 2013    Temat postu:

Wielkie dzięki Tomeis za tłumaczenie - bardzo się przydało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krake
Treser raptora


Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Czw 22:40, 27 Lut 2014    Temat postu:

Będziesz jeszcze tłumaczył najnowszą wersję czy już nie? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:58, 15 Mar 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Po rozpakowaniu Foldery text i launcher_misc
Trzeba wkopiowac do foldera gry
paraworld\Data\MIRAGE
system zapyta sie czy nadpisac foldery i pliki. TAK

-Spolszczenie nie jest kompletne, wiec moze sie zdarzyc, ze napisy nie beda pasowac lub bedzie czegos brakowac
*Brak spolszczenia nowych umiejetnosci bohaterow, (sa po angielsku.)
*By wyprodukowac czesc specjalnych jednostek nie trzeba miec wymaganych bohaterow, a skrocony opis twierdzi, ze tak.

Jak znajdzicie blad w tlumaczeniu lub angielski lub niezrozumialy tekst w grze to napiszcie gdzie go widzielscie.

Nie wiem jak przetlumaczyc Gunnera z SEAS by jakos pasowalo, bo strzelec juz jest i to wiele razy w gze.
Oraz czy "Pula bohaterow" jest zrozumiala dla wszystkich?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krake
Treser raptora


Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Nie 13:35, 16 Mar 2014    Temat postu:

Gunner ja bym zostawił tak jak było-Szturmowiec.Właśnie testuje twoje spolszczenie Very Happy. Brakuje mi tylko spolszczenia tych umiejętności.I wytłumacz mi o co chodzi że ma się wszystkie jednostki bez bohaterów.Tak ma być czy to jakiś błąd? Fajny jest ten mod ale zdecydowanie jakoś do gustu bardziej przypadł mi CEP.No i że Dawid ma odzywki w CEP po polsku również jakoś tak jest po stronie CEP... Razz Moim zdaniem dodatkowe umiejętności bohaterów są fajne ale zostawiłbym to że trzeba mieć danego bohatera aby szkolić jakąś jednostkę.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krake dnia Nie 14:18, 16 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:58, 19 Mar 2014    Temat postu:

Ups, zapomnialem, ze Gunner był tlumaczony jako Szturmowiec, bo w ktorejs wersji moda zmienili jego nazwe na inna i wtedy tez musialem zmienic Wink

Dzwieki mozna latwo przekopiowac z
paraworld\Data\CEP\Audio\Sound\07_speech_acks\Heroes
przekopiuj foldery Leighton i Tarna do
paraworld\Data\MIRAGE\Audio\Sound\07_speech_acks\Heroes
zatwierdzic nadpisanie plikow i w Mirage powinny miec polskie dzwieki.


Nie wiem czy to blad z tymi jednostkami, bo co wersje to zmieniaja (albo myla mi sie mody Wink ), ale osobiscie wole, gdy mozna produkowac bez wymaganego bohatera, bo w grze podstawowej bez modow, kilku jednostek czy budynkow mozna w ogole nie zobaczyc, bo produkcja danego bohatera moze byc nie oplacalna w kampanii;) i trzeba pilnowac jego awansu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krake
Treser raptora


Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Śro 22:05, 19 Mar 2014    Temat postu:

Wiesz dla mnie to wada w końcu na 4 poziomie dają specjalne jednostki Very Happy Zaskakuje mnie że 8 lat po premierze wciąż ludzie dłubią w tym kodzie Wink Ta gra jest wspaniała szkoda że nie ma kontynuacji Nie mogę się doczekać kiedy do końca spolszczysz najnowszą wersję.Mam nadzieję że w końcu wydadzą ostateczną wersję.Np. Skorpion jest dobrze zrobiony szkoda że nie posiada animacji poruszania się.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:28, 05 Paź 2014    Temat postu:

Spolszczenie
[link widoczny dla zalogowanych]

Po rozpakowaniu Foldery text i launcher_misc
Trzeba wkopiowac do foldera gry
paraworld\Data\MIRAGE
system zapyta sie czy nadpisac foldery i pliki. TAK

dodano
- spolszczenia nowych umiejetnosci bohaterow poza Tarna (w pomocy F1 mozna poczytac opis Erupcja i Sejsmiczne uderzenie.)

Moze sie zdarzyc, ze napisy nie beda pasowac lub bedzie czegos brakowac
*By wyprodukowac czesc specjalnych jednostek nie trzeba miec wymaganych bohaterow, a skrocony opis twierdzi, ze tak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Modowanie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 7 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin