www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Jak dodać nową funkcję do budynku?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Modowanie
Autor Wiadomość
Leighton
Wojownik


Dołączył: 02 Mar 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:30, 01 Kwi 2012    Temat postu: Jak dodać nową funkcję do budynku?

Czy da się dodać funkcję wymiany czaszek na surowce w hucie z edytowanego SEAS?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:09, 01 Kwi 2012    Temat postu:

W najnowszej wersji seasmod 3.6.2 (i w cep też) ta funkcja jest dostępna.
Trzeba ulepszyc hute do bazaru(ulepszenie pojawia sie od 3 czy 4 epoki), a potem tak jak w przypadku innych plemion trzeba zaznaczyc bazar i wybrac ikone akcji specjalnej (2 ikona). Nigdy wczesniej nie sprawdzałem tej opcji Razz
Przelicznik jest chyba
100 skulls = 100 food, 75 wood, 50 stone lub cos w tym stylu

Nie wiem co to jest dla Ciebie "edytowane SEAS" ?


-W mirage ta opcja została przypadkowo zablokowana


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Nie 18:41, 01 Kwi 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leighton
Wojownik


Dołączył: 02 Mar 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:46, 08 Lip 2012    Temat postu:

Edytowane seas czyli to , W którym nie ma tawerny i nie ma żadnych ulepszeń czyli to seas z kampani

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:01, 08 Lip 2012    Temat postu:

Nie wiem jak to dodać, ale najlepiej przejrzyj techtree seasmod 3.6.2 lub cepa i sprawdz jak to dziala i skopiuj odpowiedni fragment do swojego techtree.
Prosciej bedzie zainstalowac bp i seasmod;) bo nie wiem czy to wymaga edycji innych plikow.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Nie 10:02, 08 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leighton
Wojownik


Dołączył: 02 Mar 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:21, 08 Lip 2012    Temat postu:

A to ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leighton
Wojownik


Dołączył: 02 Mar 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:11, 30 Lip 2012    Temat postu:

znalazłem takie coś w SEAS modzie
\{helpitem -name _seas_marketplace Bazar}
\{img /bunit:seas_marketplace -ralign}
\{tooltipshort}
%/class:bldg%
\{/tooltipshort}
\{tooltipmedium}
 Punkt zbiorczy surowców
\\{br} Zwiększa przestrzeń magazynową
\\{br} Produkuje CBT-1500
\{/tooltipmedium}
\{tooltiplong}
Bazar SEAS jest placem targowym dla całego handlu SEAS, zarówno tego wewnątrz SEAS jak i z innymi plemionami. SEAS używa triceratopsy z zmodyfikowanym pancerzem by zrekompensować mechanizmy rynkowe i przestrzeń magazynową potrzebną do załadowania i rozładowania towarów z jednego bazaru do drugiego. Każdy kurs generuje dodatkowe surowce. Im większa odległość pomiędzy bazarami, tym większa premia. Po dotarciu do nowego bazaru wagon wraca do tego, z którego wyruszył i kursuje pomiędzy nimi aż do chwili zniszczenia lub odwołania. \{p}
Gracze mogą też \{ref H_general.seml#_trading}wymieniać \{/ref} \{ref H_general.seml#_skulls} czaszki\{/ref} za surowce. 100 \{ref H_general.seml#_skulls} czaszek\{/ref} warte jest 100 jednostek \{ref H_ui.seml#_tb_food}jedzenia,\{/ref} \{ref H_world.seml#_wood} drewna\{/ref} lub \{ref H_world.seml#_stone} kamienia.\{/ref} Należy jednak pamiętać, iż gracze nie mogą otrzymać czaszek w zamian za surowce.
\{/tooltiplong}
\{/helpitem}
i takie coś w zwykłym

\{helpitem -name _seas_steelwork Steelwork}
\{tooltipshort}
check-in for food, wood and stone, increases storage capacity %/class:bldg%
\{/tooltipshort}
\{tooltipmedium}
The Steelwork represents the main SEAS resource collection point. As opposed to the other nations the SEAS do not trade for resources - miserable as they are, they simply take what they need without paying for it.
\{/tooltipmedium}
\{tooltiplong}

\{/tooltiplong}
\{/helpitem} \{p}

No i myśle ,że trzeba to wkleić:
\{p}
Gracze mogą też \{ref H_general.seml#_trading}wymieniać \{/ref} \{ref H_general.seml#_skulls} czaszki\{/ref} za surowce. 100 \{ref H_general.seml#_skulls} czaszek\{/ref} warte jest 100 jednostek \{ref H_ui.seml#_tb_food}jedzenia,\{/ref} \{ref H_world.seml#_wood} drewna\{/ref} lub \{ref H_world.seml#_stone} kamienia.\{/ref}
to do techtree SEAS z kampani ,ale nie wiem w jakim miejscu i czy gdy to zrobię to mi się gra nie zbuguje Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:25, 01 Sie 2012    Temat postu:

To co wkleiłeś to tylko opis dla gracza wyjasniający co to za budynek. Możesz tam dopisać cokolwiek, jedyne błędy jakie możesz mieć to brak opisu budynku.

Przypuszczam, że trzeba zajrzeć do pliku _TechTree.ttree (otwierany notatnikiem) by to dodać funkcję do obecnej gry.
W paraworld\Data\SEASMOD\Scripts\Server\settings\techtree
Nie mam pojęcia czy wymaga to też edycji innych plików.
I czemu nie możesz grać z seasmodem, że chcesz tą funkcję w podstawowej wersji gry?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leighton
Wojownik


Dołączył: 02 Mar 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:29, 03 Sie 2012    Temat postu:

Ponieważ nie lubie tego w SEASmodzie ,że jednostki mają mniej ataku, trzeba mieć bohatera aby mieć ,np. szturmowca i miotacza ognia i dlaczego nie produkuje się go w barakach, i takie tam. Sad Sad

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Leighton dnia Pią 13:59, 20 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:40, 04 Sie 2012    Temat postu:

To "cena" dostosowania SEAS do roli 4 plemienia do grania przez graczy, bo w podstawowej grze SEAS ma być "silnym i trudnym przeciwnikiem" w kampanii tylko sterowanym przez komputer.

Jako, że w przypadku edycji jednostek trochę bardziej się orientuje to mógłbym wytłumaczyć co robić. Bo usunięcie wymogu posiadania bohatera czy zmiana ataku broni to zmiana kilku linijek. Mam na mysli wprowadzenie do techtree SEASMODa wartosci z techtree z podstawowej gry.

Tutaj masz "wprowadzenie" co i jak
http://www.paraworld1.fora.pl/modowanie,8/zmiany-w-techtree,89.html

W miare mozliwosci zapytam sie tworcow seasmoda jak dodali ta funkcje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Sob 15:42, 04 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Modowanie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin