www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Nowe Plemię
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Ogólnie
Autor Wiadomość
KuBa
Megaloceros


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Wto 14:36, 24 Mar 2009    Temat postu:

no takie rzeczy sa , a ja mam orginal premierowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojo
Kentrozaur


Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:11, 15 Maj 2009    Temat postu:

ja bym zrobił plemię które miało by dobre statki a tytan to byłby kraken który pożerałby statki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:33, 15 Maj 2009    Temat postu:

O tak, to co podał Wojo to dobry pomysł według mnie. I gdyby jeszcze mieli "Pływającą wyspę", taka platforma, a na niej robotnicy by mieli nieskończone źródła surowców do wydobycia. Albo jeszcze nadtytan, koszty niewyobrażalne (30 000 każdego surowca ?), coś w stylu Liopleurodona z potężnymi działami, zdolnym pożerac małe wysepki, a łeb by miał prawie jak Skorpion SEAS. Np. atak: 5000, energia 100 000.
Nie wiem jak wy, ale je lubię jak w grze są słabe, średnie, silne jednostki, ale musi byc jakaś w parametrach odstająca znacznie (do przodu) od innych. Dlatego między innymi lubię Skorpiona SEAS Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojo
Kentrozaur


Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:49, 21 Maj 2009    Temat postu:

dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
James Warden
Encyklopedysta


Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Bardo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:18, 09 Paź 2009    Temat postu:

Niewiem jak nazwać ale coś takiego : Gniazdowiec
Gniazdo tyranozaura (rodzi tyranozaury i robi tyranów P3)
Gniazdo Sejsmozaura (rodzi sejsmozaury i można stworzyć łamaczy kości P2 Smile )
Gnizado Triceratopsa (rodzi triceratopsy i można stworzyć Smaugi P3)
Kuźnia dinozaurów (ulepszenia , można stworzyć Smoczy truciciel P2)
Zagroda latających dinozaurów(Bąbardowiec P3)
Zagroda dużych dinozaurów(Diplodok z działami P4)
Zagroda średnich dinozaurów(Deinonych z działkami P1, welicilaptor z kłami P2)
Maszyneria(Helikopter P2,czołg P2,samolotP3)
Port smoczycy(Ichtiozaur P1,Plezjozaur P2,łódź podwodna P2)

I dalej nie wiem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez James Warden dnia Sob 9:06, 10 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:34, 10 Paź 2009    Temat postu:

Sama idea dinów-gniazdowców według mnie jest całkiem całkiem, jednak dodanie nowszych technologii typu samolotów, czołgów i łodzi podwodnych już nie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
James Warden
Encyklopedysta


Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Bardo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:23, 12 Paź 2009    Temat postu:

Niewiem jak nazwać ale coś takiego : Gniazdowiec
Gniazdo tyranozaura (rodzi tyranozaury i robi tyranów P3)
Gniazdo Sejsmozaura (rodzi sejsmozaury i można stworzyć łamaczy kości P2 Smile )
Gnizado Triceratopsa (rodzi triceratopsy i można stworzyć Smaugi P3)
Kuźnia dinozaurów (ulepszenia , można stworzyć Smoczy truciciel P2)
Zagroda latających dinozaurów(Bąbardowiec P3)
Zagroda dużych dinozaurów(Diplodok z działami P4)
Zagroda średnich dinozaurów(Deinonych z działkami P1, welicilaptor z kłami P2)
Maszyneria(Helikopter P2,czołg P2,samolotP3)
Port smoczycy(Ichtiozaur P1,Plezjozaur P2,łódź podwodna P2)
Centrum Dinozaurów(smoczy robotnik P1)

I epok 10 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
destruktor
Megaloceros


Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Czw 14:18, 10 Gru 2009    Temat postu:

bagienne plemię
centrum robotnik
małe bagno smocza ważka, raptor , błotniak
duże bagno prehistoryczny komar bagnista mucha, t-rex


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
James Warden
Encyklopedysta


Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Bardo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:02, 10 Gru 2009    Temat postu:

trochę zamało Smile żadne plemię niema 3 budynków ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:08, 10 Gru 2009    Temat postu:

To ja swoją propozycję opiszę...

Wstęp: Jest to oceaniczne plemię, jego rozwój opiera się na uzbieraniu surowców do budowy 1 platformy, potem plemię może odpłynąć na otwarte morze. Platform może być w nieskończoność, każdą można gdzie indziej popłynąć (tak jak transportowcem SEAS). Aby je połączyć, trzeba wybudować most, a żeby stały w miejscu, wybudować kotwicę. Plemię ma kilka budynków lądowych, większość wodnych. Czyli są to tacy jakby wodni PJ.

Platforma (taka platforma do stawiania budynków, na niej jest 5000 każdego surowca)
Most.
Kotwica.
Dom.
Centrum - Robotnicy P1
Koszary - Wojownik P1, łucznik P2, Skrytobójca P3
Zagroda zwierząt - Zwiadowca P1, Jeździec P2, Triceratops bojowy P3, T.rex śmierci P5, Tchunderbird P4
Warsztat - Czołg P4, Taran P3
Kuźnia - Ulepszenia, Sokoli włócznik P3
Wodne:
Pływająca wieża.
Port - Oftalmozaur P1, Prehistoryczna podwodna łódź P2, Elasmozaur P3, Transporter P1,
Zagroda pływających stworzeń - Ichtiozaur P1, Pliozaur P3, Megalodon P3, Mozazaur P4, Liopleurodon z działami* P6**

*Nadtytan, koszty ogromne, wielkość Skorpiona SEAS. Walka w zwarciu, dzięki działom również zasięg równy 100 metrom.
**Możliwość wykupiania dodatkowych pól w KA, dodawanie Poziomu 6.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foltest_I
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:48, 28 Gru 2009    Temat postu:

Nazwa plemienia : Plemię Teropoda

Budynki :
- Centum Miasta*,
- Koszary*,
- Zagroda Zwierząt*,
- Zagroda Dinozaurów***,
- Zakład produkcyjny**,
- Ruchomy sztab****,
- Dom*,
- Farma celofyzów**,
- Suchy Dok**,
- Magazyn**,
-Chatka zbieraczy*.


Struktury obronne :
- Wilczy Dół**,
- Mur**/Mur kamienny***,
- Brama**,
- Mały miotacz kamieni*,
- Duży miotacz kamieni***/Miotacz smoły****.


Jednostki :
- Robotnik(CM)*,
- Topornik(K)*/**/***,
- Miotacz włóczni(K)**,
- Ognisty łucznik(K)**,
- Smilodon(ZZ)**,
- Lew workowaty(ZZ)*,
- Wilk łowczy(ZZ)**,
- Karnotaur flagowy(ZD)*** (zwiększa atak wręcz pobliskich jednostek o 15, brak możliwości ataku)z
- Eusmilus bojowy(ZD)**,
- Smilodon roboczy(M)***, (zdobywa żywność ze zwierząt),
- Ceratozaur bojowy(ZD)***,
- Ceratozaur roboczy(ZD)***, (zdobywa kamień i drewno).
- Spinozaur bojowy(ZD)****,
- Działo kamienne(ZD)***,
-Giganotozaur(ZD)*****,
Statystyki Giganotozaura :
Koszt : 5000 żywność, 3000 drewno, 1500 kamień, 100 czasek.
Atak : 300 (penetracja, zniszczenia obszarowe),
Atak dystansowy : 150 (Zniszczenia obszarowe)
HP : 9000
Osłona wręcz : 15/50
Osłona na odległość : 25/75
Zasięg : 10 m
Wielkość : 20
Załoga - dwóch żołnierzy na gondolach + miotacz kamieni.

Legenda - ilość gwiazdek(*) oznacza erę produkcji. Litera (np. K - koszary) oznacza budynek produkcji, / - po ulepszeniu.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Foltest_I dnia Pon 13:07, 28 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:38, 28 Gru 2009    Temat postu:

Noo, mnie się podoba. Tylko co do Giganotozaura "Wielkość - 20" - to są metry? :>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foltest_I
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:01, 28 Gru 2009    Temat postu:

SEAS napisał:
Noo, mnie się podoba. Tylko co do Giganotozaura "Wielkość - 20" - to są metry? :>

W TECHTREEE mamy wielkość - np. Triceratops (hu_Triceratops) ma wielkość domyślną 15. Niestety, jednostek nie ma, ale najprawdopodobniej są to metry. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:35, 28 Gru 2009    Temat postu:

A to ciekawe, nie widziałem że jest w TechTree wielkość.
<Tomeis> Czy to oznacza, że można by było powiększyć jednostkę? :>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foltest_I
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:25, 29 Gru 2009    Temat postu:

SEAS napisał:
A to ciekawe, nie widziałem że jest w TechTree wielkość.
<Tomeis> Czy to oznacza, że można by było powiększyć jednostkę? :>

Oczywiście Wink Sęk w tym, że wielkość 15 jest maksymalna Triceratops z wielkością 20 nie urośnie, ale podejrzewam, że wojownik tak. Wieczorem sprawdzę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin