www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Nowe Plemię
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Ogólnie
Autor Wiadomość
Szysz
Encyklopedysta


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: POLE BITWY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:54, 29 Maj 2010    Temat postu:

I by dodać jeszcze Predaliena*, na p5. Penetracja w zwarciu, atak ogromny, na dystans może pluć kwasem i zatruwać.

*Predalien to hybryda obcego i predatora. To też jest królewa, tyle, że mniejsza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:07, 29 Maj 2010    Temat postu:

Hmmm, co do obcych. Pomysł fajny, ale ja słyszałem gdzieś o królu obcych. Podobno w jakimś filmie czy gdzieś walczył on z królową, pomimo że był większy i silniejszy od niej, ta go pokonała dzięki swej zwinności. To w zasadzie by mógł być funtytan, poszukam info na jego temat.

Edit; Znalazłem.
Rogue Alien

* Pochodzenie: Wynik eksperymentu genetycznego
* Żywiciel: nie wiadomo czy miał żywiciela
* Typ: "Król"
* Kolor: czarno-szary
* Wygląd: Masywna budowa, kolczaste ciało
* Książka Aliens: Rogue

Wynik eksperymentu genetycznego, można go nazwać "Królem Obcych". W pokroju przypomina Królową, tylko jest większy i masywniejszy. Ma mniejszą "koronę", nie posiada dodatkowej pary kończyn. Z całego ciała wystają mu kolce i wypustki, ma mocną zbroję z egzoszkieletu. Plecy pokrywają liczne kolce. Został stworzony, by zniszczyć populacje Obcych, jednak nie udało się, ponieważ Królowa była szybsza i zwinniejsza od masywnego Króla. Został stworzony tak, by nie atakować ludzi.

Ale to chyba był stworzony przez ludzi, więc kij mu w twarz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Sob 23:09, 29 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szysz
Encyklopedysta


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: POLE BITWY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:38, 30 Maj 2010    Temat postu:

Mówi się kijek ci w oko, albo bardziej oficjalnie - kij ci w oczodoły xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szysz
Encyklopedysta


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: POLE BITWY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:18, 31 Lip 2010    Temat postu:

Ja bym tą rasę obcych tak rozbudował (z jednym budynkiem Razz):

Gniazdo*: Robotnica p1, Wojownik p1, Zwiadowca (runner) p1, Kwasopluj (dziadowska nazwa, wiem) p2, Praetorian (olbrzymi pancerz w zwarciu i na dystans (około 500), jednostka broniąca królowej) p3, Razor Claws (czerwony wojownik z jadem w kolcu ogonowym i długimi szponami) p3, Królowa p4, Predalien p4, Matka** p5.

*Na początku gry gracz nie ma gniazda tak jak inne plemienia centrów, jego oddział początkowy musi najpierw znaleźć dobre miejsce pod ziemią i dopiero tam budują gniazdo. Gracz ma na to wyznaczony czas.

**Matka wszystkich królowych. Wszystkie królowe są jej podporządkowane.

Żeby stworzyć nową jednostkę potrzeba jakiejkolwiek królowej (pierwszego wyprodukowanego predaliena, królową lub ich matkę). Królowa będzie składać jaja (w przypadku predaliena on będzie łapał wroga i wpuszczał do jego środka embrion, wtedy zyskujemy 5 jednostek), z których gdy wróg będzie blisko będą wylęgać się twarzołapy. Trzeba wysyłać do wroga jakiekolwiek jednostki, żeby schwytały kilku ludzi i przyprowadzili do gniazda. Twarzołapy wpuszczają do ich wnętrza embriony, które zamieniają się w rozpruwacza. Gdy jest on dojrzały, rozpruwa klatkę piersiową żywiciela i po jakimś czasie zmienia się w jednostkę (dlatego to plemię musi zbierać tylko pożywienie). Każda jednostka ma supermoc wgryzania się w głowę ofiary, lecząc sobie całe hp i jednocześnie przebijając czaszkę wroga na wylot.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szysz dnia Sob 14:19, 31 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sejsmozaur1997
Triceratops


Dołączył: 28 Maj 2010
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: z Zagrody Dinozaurów KS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:39, 14 Paź 2010    Temat postu:

Nie wiem czy ktoś jeszcze patrzy na ten temat, ale ja mam pomysł na plemię.
Rzymianie ze świata starożytnego trafili na teleporter i przenieśli się do ParaWorld.
Jednostki(w nawiasach poziom jednostki po jej kupieniu):
1 epoka
Robotnik(1)
Wojownik(1)
Łódź Rybacka(1)
Transportowiec(1)
Zwiadowca(1)
Rabdodon(1)
2 epoka
Łucznik(2)
Włócznik(2)
Galera(2)
Irytator(2)
Euoplocefal(2)
Balista(2)
3 epoka
Legionista(3)
Kusznik(2)
Taran(2)
Hipselozaur(3)
Hipselozaur z balistą(3)
Hipselozaur transportowy(3)
Elazmozaur(2)
Wóz Kupiecki(1)
4 epoka
Karcharodontozaur(3)
Korweta(3)
5 epoka
Argentynozaur


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Soap
Treser raptora


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: z Call of Duty MW2
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:26, 04 Mar 2011    Temat postu:

Ja podobny mam pomysł jak poprzednik, tyle że ze Spartą:

Pałac Leonidasa:
Robotnik*
Nauczyciel*

Spartańskie Koszary:
Hoplita*,**,***
Łucznik**
Oszczepnik**
Szpieg*
Ulepszenia:
Falanga - Hoplici ustawiają się w zwartym szyku
Żadnej Litości - Hoplici bezwzględnie eliminują wroga
Unik - Hoplici zasłaniają się przed strzałami
Wspólne Strzelanie - łucznicy wysyłają grad strzał
Mocny Rzut - Oszczepnicy mocno rzucają oszczepami powalając przeciwnika na ziemię
Odwrócenie uwagi - Szpiedzy rzucają czymś i odwracają uwagę wroga, przez co mogą szybko uciec lub wejść dalej bez potyczek

Zagroda:
Zwiadowca na Deinonychu*
Bitewny Smilodon**
Iguanodon**
Nosorożec z katapultą***
Allozaur Spartan***
Diplodok transportowy***(ładowność - 10 jednostek)
Gigantozaur****
Ulepszenia:
Pole widzenia - zwiększa pole widzenia zwiadowcy
Szał Smilodona - Smilodon ostro szarżuje rozrywając wrogów
Tupanie - Iguanodon mocno tupie podczas marszu co źle wpływa na morale przeciwnika
Rozrywanie Ofiar - Allozaur wpada w szał, rozgryzając każdą wrogą jednostkę piechoty
Miażdżący Marsz - Gigantozaur miażdży piechurów przeciwnika
Atak Ogonem - Gigantozaur "zamiata" ogonem wrogie jednostki zadając spore obrażenia i na chwilę unieruchamiając wroga

Spartańska Kuźnia:
Barbarzyńca**
Ulepszenia:
Pancerz zwierzęcy - Zwierzęta otrzymują złote kolczaste pancerze które ranią wrogie jednostki, jeśli te atakują
Obsydianowe Zbroje - Hoplici i Oszczepnicy otrzymują obsydianowe zbroje i tarcze

Warsztat Oblężniczy:
Katapulta**
Wielka Kusza***
Ulepszenia:
Gorące Głazy - Katapulta wystrzeliwuje gorące głazy które parzą przeciwnika i zadają większe zniszczenia obszarowe
Trzy Strzały na raz - Wielka Kusza wystrzeliwuje trzy ogromne strzały na raz, które mogą nawet przebić mur

edit:

Plemię Spartan dodaje Leonidasa jako bohatera. Jego możliwości:

Poziom 1: Wysoka skuteczność żołnierzy
Poziom 2: Premia do zadawania obrażeń dla pobliskich jednostek piechoty
Poziom 3: Rzut włócznią
Poziom 4: Wszystkie Plemiona otrzymują mur wodny (da się go wybudować na wodzie)
Poziom 5: +20 ataku w zwarciu dla wszystkich jednostek bojowych


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Soap dnia Nie 19:01, 06 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dIABEŁ
Gość





PostWysłany: Nie 12:24, 27 Mar 2011    Temat postu:

W nowym plemieniu mogłyby być gniazda mięsożernych dinozaurów i ssaków po wejściu Wardena na 5 poziom . Ulepszenie do tych wszystkich kosztowałoby 7000 mięsa 5700 drewna i 900 kamienia. Te ataki byłyby takie same ,tylko z penetracją pancerza a te zwierzęta smilodon, spinozaur,t tyranozaur,karnotaur i allozaur miałyby dodatkowo generowanie zniszczenia obszarowego
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Nie 12:36, 27 Mar 2011    Temat postu:

dIABEŁ napisał:
W nowym plemieniu mogłyby być gniazda mięsożernych dinozaurów i ssaków po wejściu Wardena na 5 poziom . Ulepszenie do tych wszystkich kosztowałoby 7000 mięsa 5700 drewna i 900 kamienia. Te ataki byłyby takie same ,tylko z penetracją pancerza a te zwierzęta smilodon, spinozaur,t tyranozaur,karnotaur i allozaur miałyby dodatkowo generowanie zniszczenia obszarowego
Dodałbym do niego jednostki doedikurusa 3poziom pancerz 70 zycie 2300 i atak 40 (bije złotą maczugą zakończoną na ogonie). Bohater Nemaz"
1poziom zwiększa pancerz pobliskim jednostkom o 40procent
2Przeciwnicy mają pół życia mniej
3Ataki podwojone na krótką chwilę
4Hodowanie drapieżnych zwierząt
5Generowanie surowców z zabitej jednostki
Powrót do góry
Szysz
Encyklopedysta


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: POLE BITWY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:53, 27 Mar 2011    Temat postu:

Soap zgadzam się ale zamiast +20 ataku dodałbym jakąś większą wartość np. +80 itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:50, 27 Mar 2011    Temat postu:

80? Według mnie to stanowczo za dużo. 20 byłoby ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szysz
Encyklopedysta


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: POLE BITWY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:50, 28 Mar 2011    Temat postu:

Tylko propozycja to była, nie chodziło mi o akurat 80 ale po prostu nieco więcej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:54, 28 Mar 2011    Temat postu:

Acha, więc ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Geosaurus
Treser raptora


Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Gdzie czas łączy się z przestrzenią

PostWysłany: Czw 20:08, 31 Mar 2011    Temat postu:

A oto moja propozycja. Narazie bez statystyk i bonusów od starych bohaterów, ale jak sie spodoba to je dodam:

Rasa: Serdanie
Serdanie to rasa obca, nie pochodzą oni z tego świata. Kiedyś żyli oni na o wiele wyższym poziomie. Ponoć to oni stworzyli świat, w którym życie trwa wiecznie oraz Ziemię. Cel tego przedsięwzięcia nie był znany bowiem gdy ludzie w większości zostali odesłani na Ziemię cywilizacja Serdan upadła i musieli się wycofać do swego wymiaru. Powrót do ich Edenu (tak nazywają świat gry) został wymuszony brakiem zasobów, dzięki którym mogliby odbudować swoją cywilizację. Najbardziej cenionym materiałem są kryształy, których pełno jest w całym Edenie. Nacja ta składa się z trzech gatunków: Eldasarów- najbardziej podobni do ludzi, choć o dłuższych uszach, jaszczurzych ogonach, szponów jak u raptorów i skórze pokrytej paskami. Są sprytni i szybcy. W armii pełnia rolę strzelców, lekkiej piechoty i komandosów oraz mają bardzo dobre podejście do zwierząt. Scytograci- z wyglądu przypominają wyprostowane, łuskate raptory. Są jednak groźniejsi, bystrzejsi i silniejsi od swych dalekich przodków. Pełnia rolę robotników, ciężkiej piechoty i jeźdźców ogromnych bestii. Sidłanie to rasa dracońska- czyli pochodząca od smoków. Od smoków różni ich wzrost oraz posiadanie włosia na głowie. Stanowią mózg rasy- pełnią rolę medyków i czarodziei.

Budynki:
Są one zbudowane głównie ze stali, lecz do obudowania z zewnątrz i zamaskowania używają drewna i kamieni. Każdy wybudowany budynek zawiera miejsce mieszkalne dla osadników.

I poziom:
Centrum epoki, Skład zasobów, Posterunek łowcy, Koszary, Zagroda małych dinozaurów, Port, Tawerna, Mur, Brama.
II poziom:
Sanktuarium, Magazyn (ulepszenie Składu), Lotnisko, Wieża obronna, Zagroda dużych dinozaurów, Kuźnia
III poziom:
Bazar (ulepszenie Magazynu), Arsenał (ulepszenie Kuźni), Lustro bitewne, Działo laserowe,
Plantacja (daje drewno zatrudnia 3 robotników), Stawy rybne (daje mięso, zatrudnia 2 robotników)
IV poziom:
Kapitol (ulepszenie centrum epoki), Zagroda bestii, Sanktuarium (ulepszenie Świątyni)
V poziom: Smoczy Tabor (wędrowna placówka bojowa), Teleport

Awanse na epoki: wymaga drewna, kamieni, mięsa i kryształów.

Jednostki:
I poziomu:
Robotnik, Zwiadowca (jeździec na driozaurze, posiada mikroraptora jako „sokoła”), Szermierz I, Kuter rybacki, Transportowiec, Łódź zwiadowcza

II poziom:
Osadnik (ulepszenie robotnika), Smilodon bojowy, Pachyrinozaur- taran, Ceratozaur, Szermierz II, Tarczownik, Strzelec, Lansjer, Pteranodon- zwiadowca, Wiwerna, Galera (ul. Łodzi zwiadowczej), Statek- pułapka, Polakant z katapultą, Snajper, Liopleurodon,

III poziom:
Wóz kupiecki (Muttaburozaur ze skrzyniami i wozem kupieckim, powozi go Eldasar), Komandos (uzbrojony Eldasar, który potrafi stać się niewidzialny i sabotować wrogie osady, wywołując wybuchy, zabijając robotników, bohaterów, czy niszcząc surowce), Medyk, Styrakozaur, Amargazaur transportowy, Pretorianin, Animag (bojowe ulepszenie medyka), Bombowiec (wiwerna z bombami), Mozazaur, Szermierz III

IV poziom
Spinozaur- kolos, Ultrazaur oblężniczy,

V poziom:
Smok.

Bohaterowie:

Sarin Hendergard
Naukowiec Serdan, jako jeden z buntowników sprzeciwiał się najazdowi na Eden. Jest wszechstronny, nie boi się pracy i walki.

I poziom:
Zwiadowcy widzą więcej
II poziom:
Jednostki zwierzęce poruszają się szybciej
III poziom:
Oswojenie- neutralne zwierzęta stoją po stronie gracza, gdy przebywa z nim Sarin
IV:
-Nordowie otrzymują trapera:
Jednostka szukająca gniazd dzikich zwierząt i sprowadza je do bazy gracza. Atakuje drapieżnikami, których gniazdo zaznaczył
-Pustynni Jeźdźcy otrzymują Matkę dinozaurów- jednostka, która jest okryta pachnidłami dzięki którym jednostki zwierzęce i bestie uznają za swoją matkę i bronią ją walcząc nawet z własnymi sojusznikami.
-Klan smoka otrzymuje Pachnidło- przynęta na roślinożerców, zaś ustawiona przy bramach wroga przyciąga ku nim drapieżniki.
-SEAS- otrzymuje hipnotyzer- machina która wybudowana koło gniazda sprawia, że wszystkie drapieżne zwierzęta znajdujące się w jej pobliżu nie atakują już naszych jednostek i pełnią rolę strażników.
-Serganie otrzymują zagrodę- budynek, w którym po zagonieniu do niego pary zwierząt jednego gatunku zaczyna jego hodowlę. Zwierzęta tam urodzone są oswojone, lecz nie zajmują miejsca w panelu.
V poziom:
Jednostki zwierzęce leczą się po zadaniu ran wrogom

Gen. Dergar Satorial
Scytograta, największy wojownik w całym świecie Serdan. Dowódca inwazji mającej na celu uratowanie cywilizacji. Uważa że ludzie są zbyt prymitywni, by z nimi prowadzić handel, czy w ogóle rozmawiać. Najchętniej wszystkich by zniewolił do pracy w kopalniach.

I poziom:
Robotnicy i szermierze mają więcej punktów obrony
II poziom:
Premia PŻ dla jednostek latających i piechoty
III poziom: Styl dwóch ostrzy
-Rzuca się w środek oddziałów wroga i zadaje im ogromne obrażenia
IV poziom:
Nordowie otrzymują:
-Gojizaura- jaszczur-tytan, który zadaje obszarowe obrażenia, skuteczny na lądzie i w wodzie ( IV poziom)
Pustynni Jeźdźcy otrzymują:
-Argentynozaur- miażdżyciel- zauropod, który zadaje obszarowe obrażenia, jego tupnięcia niszczy budowle w posadach, a piechota traci równowagę. Na grzbiecie może utrzymać do dziesięciu strzelców.
Klan Smoka otrzymuje:
-Szantunguzaur oblężniczy- ogromny hadrozaur mający na sobie balistę i armatę. Z boków przywieszone są bomby, którymi rzucają Obrońcy w przeciwnika w bezpośrednim starciu. Zwierze potrafi również ogłuszyć jednostki zwierzęce wroga. Balista może pełnić funkcję ochrony przeciwlotniczej
SEAS otrzymuje:
-Mecha-smok, jednostka latająca, może przetransportować do dwudziestu jednostek. Przy lądowaniu atakuje z powietrza, potem tylko z ziemi, posiada osłonę przeciwlotniczą.
Serdanie otrzymują:
-Smoczego golema- bestia z kryształów, bazaltu i magmy. Najpotężniejsza jednostka. Wysoka obrona, atak i punkty życia. (V poziom)
V poziom:
Wszystkie jednostki mają premię w obronie i w PŻ.


Mędrzec:
Jedyny Sidian, który nie opuścił Edenu. Zna odpowiedzi na wiele pytań, jego mądrośc przewyższa druidzką, czy Wielką Bibliotekę Świętego Miasta.

I poziom:
-Robotnicy szybciej pozyskują kryształów i kamieni.
II poziom:
-Blokuje efekty artefaktów u wroga
III poziom:
-Antymagia- niweluje wszystkie wskrzeszenia i efekt leczenia jednostek wroga przez kilka chwil
IV poziom:
-Wszystkie plemiona otrzymują Kamień filozoficzny (ogromny zielony głaz o idealnie gładkiej powierzchni, który generuje zasoby kamienia i kryształów).
V poziom:
-Premia życia dla jednostek świątynnych, niweluje modyfikatory wroga na polu walki.



Wejście fabularne:
Pojawili się w chwili, gdy Taslow miał za sobą wyłączyć machinę. Gen. Dergar zabił go i ustawił machinę tak, ze w całym świecie otworzyły się portale do Ziemi. Serdanie wprowadzili chaos w obu światach, by rozpocząć bez przeszkód inwazję i potem zniszczyć planetę naszych bohaterów. Wielkie armie zajęły się wpierw niedobitkami Seas, a potem zawładnęły kolejnymi wyspami, począwszy od wulkanicznych i tropikalne, po pustynne i nordyckie. Generał pragnie zetrzeć całą cywilizację ludzką z pow. ziemi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sejsmozaur1997
Triceratops


Dołączył: 28 Maj 2010
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: z Zagrody Dinozaurów KS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:25, 01 Kwi 2011    Temat postu:

Geosaurus napisał:
A oto moja propozycja. Narazie bez statystyk i bonusów od starych bohaterów, ale jak sie spodoba to je dodam:

Rasa: Serdanie
Serdanie to rasa obca, nie pochodzą oni z tego świata. Kiedyś żyli oni na o wiele wyższym poziomie. Ponoć to oni stworzyli świat, w którym życie trwa wiecznie oraz Ziemię. Cel tego przedsięwzięcia nie był znany bowiem gdy ludzie w większości zostali odesłani na Ziemię cywilizacja Serdan upadła i musieli się wycofać do swego wymiaru. Powrót do ich Edenu (tak nazywają świat gry) został wymuszony brakiem zasobów, dzięki którym mogliby odbudować swoją cywilizację. Najbardziej cenionym materiałem są kryształy, których pełno jest w całym Edenie. Nacja ta składa się z trzech gatunków: Eldasarów- najbardziej podobni do ludzi, choć o dłuższych uszach, jaszczurzych ogonach, szponów jak u raptorów i skórze pokrytej paskami. Są sprytni i szybcy. W armii pełnia rolę strzelców, lekkiej piechoty i komandosów oraz mają bardzo dobre podejście do zwierząt. Scytograci- z wyglądu przypominają wyprostowane, łuskate raptory. Są jednak groźniejsi, bystrzejsi i silniejsi od swych dalekich przodków. Pełnia rolę robotników, ciężkiej piechoty i jeźdźców ogromnych bestii. Sidłanie to rasa dracońska- czyli pochodząca od smoków. Od smoków różni ich wzrost oraz posiadanie włosia na głowie. Stanowią mózg rasy- pełnią rolę medyków i czarodziei.

Budynki:
Są one zbudowane głównie ze stali, lecz do obudowania z zewnątrz i zamaskowania używają drewna i kamieni. Każdy wybudowany budynek zawiera miejsce mieszkalne dla osadników.

I poziom:
Centrum epoki, Skład zasobów, Posterunek łowcy, Koszary, Zagroda małych dinozaurów, Port, Tawerna, Mur, Brama.
II poziom:
Sanktuarium, Magazyn (ulepszenie Składu), Lotnisko, Wieża obronna, Zagroda dużych dinozaurów, Kuźnia
III poziom:
Bazar (ulepszenie Magazynu), Arsenał (ulepszenie Kuźni), Lustro bitewne, Działo laserowe,
Plantacja (daje drewno zatrudnia 3 robotników), Stawy rybne (daje mięso, zatrudnia 2 robotników)
IV poziom:
Kapitol (ulepszenie centrum epoki), Zagroda bestii, Sanktuarium (ulepszenie Świątyni)
V poziom: Smoczy Tabor (wędrowna placówka bojowa), Teleport

Awanse na epoki: wymaga drewna, kamieni, mięsa i kryształów.

Jednostki:
I poziomu:
Robotnik, Zwiadowca (jeździec na driozaurze, posiada mikroraptora jako „sokoła”), Szermierz I, Kuter rybacki, Transportowiec, Łódź zwiadowcza

II poziom:
Osadnik (ulepszenie robotnika), Smilodon bojowy, Pachyrinozaur- taran, Ceratozaur, Szermierz II, Tarczownik, Strzelec, Lansjer, Pteranodon- zwiadowca, Wiwerna, Galera (ul. Łodzi zwiadowczej), Statek- pułapka, Polakant z katapultą, Snajper, Liopleurodon,

III poziom:
Wóz kupiecki (Muttaburozaur ze skrzyniami i wozem kupieckim, powozi go Eldasar), Komandos (uzbrojony Eldasar, który potrafi stać się niewidzialny i sabotować wrogie osady, wywołując wybuchy, zabijając robotników, bohaterów, czy niszcząc surowce), Medyk, Styrakozaur, Amargazaur transportowy, Pretorianin, Animag (bojowe ulepszenie medyka), Bombowiec (wiwerna z bombami), Mozazaur, Szermierz III

IV poziom
Spinozaur- kolos, Ultrazaur oblężniczy,

V poziom:
Smok.

Bohaterowie:

Sarin Hendergard
Naukowiec Serdan, jako jeden z buntowników sprzeciwiał się najazdowi na Eden. Jest wszechstronny, nie boi się pracy i walki.

I poziom:
Zwiadowcy widzą więcej
II poziom:
Jednostki zwierzęce poruszają się szybciej
III poziom:
Oswojenie- neutralne zwierzęta stoją po stronie gracza, gdy przebywa z nim Sarin
IV:
-Nordowie otrzymują trapera:
Jednostka szukająca gniazd dzikich zwierząt i sprowadza je do bazy gracza. Atakuje drapieżnikami, których gniazdo zaznaczył
-Pustynni Jeźdźcy otrzymują Matkę dinozaurów- jednostka, która jest okryta pachnidłami dzięki którym jednostki zwierzęce i bestie uznają za swoją matkę i bronią ją walcząc nawet z własnymi sojusznikami.
-Klan smoka otrzymuje Pachnidło- przynęta na roślinożerców, zaś ustawiona przy bramach wroga przyciąga ku nim drapieżniki.
-SEAS- otrzymuje hipnotyzer- machina która wybudowana koło gniazda sprawia, że wszystkie drapieżne zwierzęta znajdujące się w jej pobliżu nie atakują już naszych jednostek i pełnią rolę strażników.
-Serganie otrzymują zagrodę- budynek, w którym po zagonieniu do niego pary zwierząt jednego gatunku zaczyna jego hodowlę. Zwierzęta tam urodzone są oswojone, lecz nie zajmują miejsca w panelu.
V poziom:
Jednostki zwierzęce leczą się po zadaniu ran wrogom

Gen. Dergar Satorial
Scytograta, największy wojownik w całym świecie Serdan. Dowódca inwazji mającej na celu uratowanie cywilizacji. Uważa że ludzie są zbyt prymitywni, by z nimi prowadzić handel, czy w ogóle rozmawiać. Najchętniej wszystkich by zniewolił do pracy w kopalniach.

I poziom:
Robotnicy i szermierze mają więcej punktów obrony
II poziom:
Premia PŻ dla jednostek latających i piechoty
III poziom: Styl dwóch ostrzy
-Rzuca się w środek oddziałów wroga i zadaje im ogromne obrażenia
IV poziom:
Nordowie otrzymują:
-Gojizaura- jaszczur-tytan, który zadaje obszarowe obrażenia, skuteczny na lądzie i w wodzie ( IV poziom)
Pustynni Jeźdźcy otrzymują:
-Argentynozaur- miażdżyciel- zauropod, który zadaje obszarowe obrażenia, jego tupnięcia niszczy budowle w posadach, a piechota traci równowagę. Na grzbiecie może utrzymać do dziesięciu strzelców.
Klan Smoka otrzymuje:
-Szantunguzaur oblężniczy- ogromny hadrozaur mający na sobie balistę i armatę. Z boków przywieszone są bomby, którymi rzucają Obrońcy w przeciwnika w bezpośrednim starciu. Zwierze potrafi również ogłuszyć jednostki zwierzęce wroga. Balista może pełnić funkcję ochrony przeciwlotniczej
SEAS otrzymuje:
-Mecha-smok, jednostka latająca, może przetransportować do dwudziestu jednostek. Przy lądowaniu atakuje z powietrza, potem tylko z ziemi, posiada osłonę przeciwlotniczą.
Serdanie otrzymują:
-Smoczego golema- bestia z kryształów, bazaltu i magmy. Najpotężniejsza jednostka. Wysoka obrona, atak i punkty życia. (V poziom)
V poziom:
Wszystkie jednostki mają premię w obronie i w PŻ.


Mędrzec:
Jedyny Sidian, który nie opuścił Edenu. Zna odpowiedzi na wiele pytań, jego mądrośc przewyższa druidzką, czy Wielką Bibliotekę Świętego Miasta.

I poziom:
-Robotnicy szybciej pozyskują kryształów i kamieni.
II poziom:
-Blokuje efekty artefaktów u wroga
III poziom:
-Antymagia- niweluje wszystkie wskrzeszenia i efekt leczenia jednostek wroga przez kilka chwil
IV poziom:
-Wszystkie plemiona otrzymują Kamień filozoficzny (ogromny zielony głaz o idealnie gładkiej powierzchni, który generuje zasoby kamienia i kryształów).
V poziom:
-Premia życia dla jednostek świątynnych, niweluje modyfikatory wroga na polu walki.



Wejście fabularne:
Pojawili się w chwili, gdy Taslow miał za sobą wyłączyć machinę. Gen. Dergar zabił go i ustawił machinę tak, ze w całym świecie otworzyły się portale do Ziemi. Serdanie wprowadzili chaos w obu światach, by rozpocząć bez przeszkód inwazję i potem zniszczyć planetę naszych bohaterów. Wielkie armie zajęły się wpierw niedobitkami Seas, a potem zawładnęły kolejnymi wyspami, począwszy od wulkanicznych i tropikalne, po pustynne i nordyckie. Generał pragnie zetrzeć całą cywilizację ludzką z pow. ziemi.

Świetny pomysł. Tylko, że trzeba uratować świat przed Serdanami. Very Happy
PS: Mam jeszcze jeden pomysł na plemię, tym razem napiszę o nim dużo więcej niż poprzednio.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Geosaurus
Treser raptora


Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Gdzie czas łączy się z przestrzenią

PostWysłany: Pią 14:42, 01 Kwi 2011    Temat postu:

Niekoniecznie... Serdanie chca kryształów- Ludzie spokoju. No, ale to prawda, że fukncję SEAS przejmują Serdanie- ktoś musi być tym złym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin